  • 51. Data: 2016-08-27 18:30:55
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Kaktus" <.@..pl> napisał w wiadomości
    news:57c14387$0$639$65785112@news.neostrada.pl...
    > ... Słowo na k... u niektórych
    > użytkowników jęz. polskiego wyczerpuje cały słownik, a zagranicą
    > jest synonimem słowa Polska, bo obcokrajowcy słyszą je z ust
    > Polaków najczęściej. Po prostu wstyd i chamstwo.

    Jan Kochanowski
    http://literat.ug.edu.pl/fraszki/014.htm

    Julian Tuwim:
    http://www.eioba.pl/a/1rg5/calujcie-mnie-wszyscy-w-d
    upe-wiersz-j-tuwima

    Słowacki, Mickiewicz, Puszkin, Gombrowicz, inni...

    Max Paradys:
    https://www.youtube.com/watch?v=-rPHi4HjgSs

    I tak trochę...
    http://www.edusens.pl/edusensacje/wulgaryzm-w-narodo
    wej-epopei

    Lepiej posłuchajmy, co złota polska muociesz (celowo błąd) pod domami w
    blokowiskach mówi. Pełna elokwencja, Panie Bracie, nie inaczej, jak tylko
    "kobieto lekkich obyczajów, oddal się niezwłocznie".
    Albo do kogoś "Młodzieńcze, udziel mi niezwłocznie szybkiej bezzwrotnej
    pożyczki dużej ilości gotówkik, oraz użycz mi laskawie na zawsze, swojego
    telefonu" :P
    A we Włoszech, powinno się zlikwidować wszystkie zakręty :P (hint: słownik
    polsko-włoski)

    I "bardzo niepopularne" hamerykańskie łocdafak, madafaka...
    Nie każde słowo na K i na P, jest "przecinkiem".

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 52. Data: 2016-08-27 18:50:30
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "HF5BS" <h...@j...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > (dostępny tu adres email nie jest zarejestrowany w żadnym serwisie,
    > i JAKIKOLWIEK mailing BEZWZGLĘDNIE zostanie potraktowany jako spam!)

    Po co udajesz, że nie wiesz o co mi chodziło?
    Twoja odpowiedź nie jest żadnym usprawiedliwieniem wszechobecnego
    chamstwa.
    Pozostaję przy swoim.
    Koniec tych dywagacji. To też łacina (divagare). Sprawdź sobie w słowniku
    co naprawdę znaczy.

  • 53. Data: 2016-08-27 19:02:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 sierpnia 2016 17:48:12 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:

    > obsługa 3D
    A po co jeśli można wiedzieć
    3D w telewizorach już chyba do historii przechodzi powoli

  • 54. Data: 2016-08-27 19:11:11
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wszystkie chyba OTV mają automatyczną regulację jasności w zalezności od
    > zewnętrznego oświetlenia. A monitory nie.

    Mój laptop to ma, włączane opcjonalnie w BIOSie, mało używałem, bo drażniła
    mnie jego "wiedza", jaka jasność będzie dla mnie najlepsza. Dlatego teraz
    używam, jeśli trzeba, kombinacji klawisza Fn i tych z ikonkami słoneczka w
    górę i w dół. A zresztą i tak de fakto nie, bo nie mam jak zabrać się za
    rozłożenie matrycy, celem naprawy świetlówki.
    Zewnętrzny monitor, ustawiony tak, że w słoneczny dzień i w ciemną noc
    jednakowo dobrze widoczny, taka zaleta matowego ekranu.

  • 55. Data: 2016-08-27 19:17:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To akurat w Twiom przypadku dodatkowa indywidualna zaleta telewizora. U mnie w kuchni
    na lodowce stoi telewizor w okolicach dwudziestu cali. Optycznie z trzech metrow
    bedzie wiekszy niz 50 cali szesc metrow dalej. I lepiej go slychac bedzie. Dla mnie
    Twoje rozwiazanie ma wiecej wad niz zalet.

  • 56. Data: 2016-08-27 19:53:24
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Kaktus pisze:
    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mógłbyś napisać co wybrałeś i czy jesteś zadowolony?

    Panasonic TX-48CX400B, model na UK bo mieszkam w UK, w sumie chyba
    najtańszy 4k, obraz jak najbardziej mi pasuje, dźwięk zaskakująco dobry
    ale w tym temacie nie jestem specjalnie wymagający, funkcje SMART w
    zasadzie nie są takie smart, prawdopodobnie dokupię raspberry do
    odtwarzania tego czego ten TV nie potrafi, obecnie idzie z wbudowanego
    klienta DLNA lub z laptopa po HDMI. Ogólnie poza rozmiarem ekranu jestem
    bardzo zadowolony.

    > Jeśli nie chcesz tego napisać, to napisz proszę jakie modele
    > rozważałeś i kiedy to było.

    W kilku sklepach odfiltrowałem wedle kryteriów jak powyżej, wyskoczyły
    mi raptem 4 pozycje, za wielkiego wyboru to nie było, potem recenzje na
    sieci i wybór mniejszego zła.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 57. Data: 2016-08-27 19:54:38
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Kris pisze:

    > A po co jeśli można wiedzieć
    > 3D w telewizorach już chyba do historii przechodzi powoli

    Fakt, odchodzi się od 3D co mnie troszkę dziwi, nie mniej nadal jest
    sporo materiału 3D a do tego po podpięciu do kompa można pograć w 3D. A
    gram za dużo.

  • 58. Data: 2016-08-27 19:59:34
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    AlexY pisze:
    [..]

    > W kilku sklepach odfiltrowałem wedle kryteriów jak powyżej, wyskoczyły
    > mi raptem 4 pozycje, za wielkiego wyboru to nie było, potem recenzje na
    > sieci i wybór mniejszego zła.

    Zapomniałem dodać kiedy, jakiś miesiąc temu.

  • 59. Data: 2016-08-27 20:00:19
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > "Ghosting efect"?! Przeczytałem to, co mieli do powiedzenia wszyscy
    > dyskutanci, ale nie przypuszczałem, że ten specyficzny rodzaj
    > usenetowej marudy dorobił się uhonorowania w fachowej terminologii!

    Masz z tym problem?

  • 60. Data: 2016-08-27 20:05:58
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

> [...]
    > raptem 4 pozycje, za wielkiego wyboru to nie było, potem recenzje na sieci

    Bardzo Ci dziękuję. Przyjrzę się temu modelowi, jak i innym z podobnego
    przedziału parametrów i ceny.
    OLED w obecnych cenach i do tego na krótki okres to jednak byłoby
    ponad moje możliwości, a przynajmniej chęci wydania kasy.
    Widziałem, że część Panasoniców ma możliwość zapisywania na USB.
    Ta cecha jest dla mnie ważna. Interesuje mnie czy jest jakiś standardowy
    lub powszechnie używany format, czy różne telewizory pod tym względem
    się różnią. Będę musiał poszukać informacji na ten temat.

    No i jeszcze kwestia czy całkowicie odpuścić plazmę. Jednak jest ona
    jeszcze do kupienia.

    Pozdrowienia