  • 61. Data: 2016-08-27 20:56:51
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: JanuszKK <j...@o...pl>

    Użytkownik LeonKame napisał:
    > Glupi chuj wioskowy jestes i tyle w temacie.
    A TY przymuł bagienny.

  • 62. Data: 2016-08-27 21:13:03
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-08-26 09:37, Kris wrote:
    > Przyjrzyj się telewizorom firmy TCL
    > Jeden chyba z największych na świecie producentów, produkują tez w Polsce
    > Ja mam od ok 2 miesiecy jeden z tańszych 50calowych modeli tej firmy
    > http://www.tcl.eu/pl/produkty/tv-led-127cm-f50s4805s
    > Nie mam mu nic do zarzucenia

    mam 50 calowego tcla uhd, stosunek jakosci do ceny rewelacyjny, ekran i
    glosniki bdb, odtwarzanie multimediow srednie, funkcje smart to dno i
    metr mulu - zeby bez wkurzenia poogladac np. youtube jest konieczny
    zewnetrzny box

  • 63. Data: 2016-08-27 21:13:18
    Od: JanuszKK <j...@o...pl>

    > Bardzo Ci dziękuję. Przyjrzę się temu modelowi, jak i innym z podobnego
    Panasonic jedne z niewielu dobrze zrobionych TV które nie psują się
    zaraz po gwarancji.
    > przedziału parametrów i ceny.
    > OLED w obecnych cenach i do tego na krótki okres to jednak byłoby
    > ponad moje możliwości, a przynajmniej chęci wydania kasy.
    > Widziałem, że część Panasoniców ma możliwość zapisywania na USB.
    Ma ale koduje nagranie, jak chyba wszystkie TV, jak chcesz nagywać
    to kup sobie odbiornik TV DVB (pudełko) np Vivę cena <100zł podłączasz
    pod antenę a z drugiej strony po HDMI do TV i masz problem z głowy,
    zaleta to że nie koduje sygnału i możesz oglądać na TV co innego niż się
    nagrywa. Uważam to za lepsze rozwiązanie niż szukanie jakiegoś
    egzotycznego TV be kodowania, sam mam tak zrobione.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 64. Data: 2016-08-27 21:19:39
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "JanuszKK" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że nie koduje sygnału i możesz oglądać na TV co innego niż się nagrywa.
    > Uważam to za lepsze rozwiązanie niż szukanie jakiegoś egzotycznego TV be

    Bardzo dziękuję, to ważna dla mnie wskazówka.
    Czy gdzieś w Internecie jest więcej szczegółów na ten temat?

    Pozdrowienia

  • 65. Data: 2016-08-27 21:23:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 sierpnia 2016 21:13:17 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:

> [...]
    > glosniki bdb, odtwarzanie multimediow srednie, funkcje smart to dno i
    > metr mulu - zeby bez wkurzenia poogladac np. youtube jest konieczny
    Akurat ja ze smart to tylko youtube używam i w moim TCLu działa ono poprawnie

  • 66. Data: 2016-08-27 21:57:11
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Kaktus" <.@..pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Gwiazdkami wyróżnione, jw.

    > Po co udajesz, że nie wiesz o co mi chodziło?

    Wiem, wrażliwyś, że ktoś nie tak powiedział, jak oczekiwałeś. Ale widzisz,
    mamy pecha, że każdy człowiek jest innjy i ich do jednej paki nie wsadzisz.
    W szkole miałem bardzo fajną bibliotekarkę, miałem okazję z nią porozmawiać
    także o słowach nazywanych przez Wiecha "publicznemi".

    > Twoja odpowiedź nie jest żadnym usprawiedliwieniem wszechobecnego
    > chamstwa.

    Ja nikogo nie usprawiedliwiam. Ale, skoro zawężasz chamstwo jedynie do słów
    w stylu kurwa i pierdolić, oraz np. do bekania i pierdzenia w miejscach
    publicznych, to wybacz, twoje horyzonty w temacie są bardzo wąskie.

    > Pozostaję przy swoim.

    Nie w głowie mi tego nakazywać zmianę komukolwiek, nawet p. Lolkowi z
    Siedlec. To jest właśnie tzw. wolność. dopóki nie wchodzi w obszar wolności
    innych osób (i nawzajem), to nie należy ingerować.

    > Koniec tych dywagacji. To też łacina (divagare). Sprawdź sobie w słowniku

    Znaczy sobie, sugerujesz Waść, abym no, więcej nie mówił?
    To cię zawiodę, będę mówić, widzisz, masz pecha, bo ja też swoje wiem, piszę
    głupawo, nic na to nie poradzę, ale obserwuję wnikliwie i poitrafie sporo
    wyczytaqć między wierszami. hint: przekaz pozawerbalny.
    No chyba, że połowa grupy modulo int(x/2) plus jeden powie, żebym zamilknął,
    wtedy uczynię to niezwłocznie.

    > co naprawdę znaczy.

    O Mentorze mój, Nauczycielu, sprawdzę niechybnie, skoro Waść tak prawisz!

    A na koniec podpowiem ci, że jesteś trochę jak w przysłowiu - przyganiał
    kocioł garnkowi, a sam smoli. Spójrz na linijki wyróżnione przeze mnie
    gwiazdką - to jest moja sygnaturka. Zapewne nie wiesz, że cytowanie czyjejś
    sygnaturki (zwłaszcza, ze nastąpiło bez żadnego powodu), jest w tradycyjnych
    internetach uznawane za niegrzeczne. Spójrz więc,Nauczycielu, jak w związku
    z tym, drastycznie zmalała siła Twojego przekazu.
    Ale może niech grupa orzeknie, pewnie się czepiam...?

    PS Zapewniam, że tzw. przecinkami umiem się bardzo sprawnie posługiwać, do
    tego stopnia, że nie potrzebuję żadnych bluzg-makerów. Ale zapewniam też, że
    umiem list tak napisać, że nadawałby się do wysłania do Królowej
    Angielskiej. Która zresztą miała szczęście przesyłać maile już 42 lata temu.
    Usiądz więc, kawki, herbatki zaparz, wypij całkiem spokojnie, jak śpiewa p.
    Łobaszewska. Za bardzo się przejmujesz.

    http://pajacyki-nicpon.blogspot.com/2008/09/5-kurven
    .html
    http://wspomnieniaemerytki.blox.pl/2013/07/HHUMORPOL
    SKIE-DROGOWSKAZY-cz1.html
    http://www.lolsa.fora.pl/kosz,8/znaki-drogowe-fotki,
    51.html

    To dla ciebie na uśmiech. Mnie też wiele rzeczy razi. Ale nie doszukuję się
    zła na każdym kroku.

  • 67. Data: 2016-08-27 22:04:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-08-27 o 21:19, Kaktus pisze:
    > Użytkownik "JanuszKK" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo dziękuję, to ważna dla mnie wskazówka.
    > Czy gdzieś w Internecie jest więcej szczegółów na ten temat?

    Ale na jaki temat? Co to Viva? Dekoder TV wielkości paczki papierosów.
    Znajdziesz bez problemu.

    Robert

  • 68. Data: 2016-08-27 22:11:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 sierpnia 2016 22:04:20 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > Ale na jaki temat? Co to Viva? Dekoder TV wielkości paczki papierosów.
    Paczki zapałek raczej, a nawet zapalniczki

  • 69. Data: 2016-08-28 08:08:45
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > TV LED to tak naprawdę TV LCD z podświetleniem LED. Taki chwyt
    > marketingowy.

    Na stronie telewizor.eu znalazłem taki fragment dotyczący telewizorów LED:
    W dużych ekranach stosuje się rozwiązanie polegające na równomiernym
    podświetlaniu (LED) na całej powierzchni i dodatkowo dzięki technologii
    LDT można sterować indywidualną jasnością wybranych obszarów ekranu.
    Ta zmiana w widoczny sposób rozwiązała problem idealnej czerni, co było
    nieosiągalne w tradycyjnych LCD.

    Zatem, to tylko chwyt marketingowy z użyciem innej nazwy, czy istotna
    różnica? I co należy tutaj rozumieć przez "duży ekran", od ilu cali?

    Pozdrowienia

  • 70. Data: 2016-08-28 09:51:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kaktus,

    Saturday, August 27, 2016, 9:38:47 AM, you wrote:

    > Kwesita czerni - rozumiana żeby czerń była czarna czy żeby ciemny
    > obraz (ciemna sceneria fabuły) była tak samo dobrze widoczna jak
    > jasna bez podchodzenia do odbiornika i zmieniania ustawień?

    Szukaj telewizora z HDR - to zapewnia widoczność szczegółów w
    cieniach.

    > Wiem, że jest ich mało. Czy możesz podać konkretne modele? Funkcja
    > programowania autostart-u nie jest mi potrzebna.

    Ale po co Ci taka funkcja w telewizorze? Nagrywanie masz w
    dekoderach/STB. Nagrywania w formatach odczytywalnych poza urządzeniem
    nie ma w ogóle w HD - producenci dogadali się, żeby nie pozwalać na
    takie fanaberie.

    > Co to znaczy, cytuję: "s-qurviony" ekran? Słowo na k... u niektórych
    > użytkowników jęz. polskiego wyczerpuje cały słownik, a zagranicą
    > jest synonimem słowa Polska, bo obcokrajowcy słyszą je z ust
    > Polaków najczęściej. Po prostu wstyd i chamstwo.

    Oj tam, strasznieś delikatny. Chodziło o wygięte ekrany. Osobiście się
    z tym nie zgadzam i kolejny telewizor będzie na pewno z wygiętym
    ekranem.

    --
    Best regards,
    RoMan