  • Data: 2016-08-27 18:30:55
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaktus" <.@..pl> napisał w wiadomości
    news:57c14387$0$639$65785112@news.neostrada.pl...
    > ... Słowo na k... u niektórych
    > użytkowników jęz. polskiego wyczerpuje cały słownik, a zagranicą
    > jest synonimem słowa Polska, bo obcokrajowcy słyszą je z ust
    > Polaków najczęściej. Po prostu wstyd i chamstwo.

    Jan Kochanowski
    http://literat.ug.edu.pl/fraszki/014.htm

    Julian Tuwim:
    http://www.eioba.pl/a/1rg5/calujcie-mnie-wszyscy-w-d
    upe-wiersz-j-tuwima

    Słowacki, Mickiewicz, Puszkin, Gombrowicz, inni...

    Max Paradys:
    https://www.youtube.com/watch?v=-rPHi4HjgSs

    I tak trochę...
    http://www.edusens.pl/edusensacje/wulgaryzm-w-narodo
    wej-epopei

    Lepiej posłuchajmy, co złota polska muociesz (celowo błąd) pod domami w
    blokowiskach mówi. Pełna elokwencja, Panie Bracie, nie inaczej, jak tylko
    "kobieto lekkich obyczajów, oddal się niezwłocznie".
    Albo do kogoś "Młodzieńcze, udziel mi niezwłocznie szybkiej bezzwrotnej
    pożyczki dużej ilości gotówkik, oraz użycz mi laskawie na zawsze, swojego
    telefonu" :P
    A we Włoszech, powinno się zlikwidować wszystkie zakręty :P (hint: słownik
    polsko-włoski)

    I "bardzo niepopularne" hamerykańskie łocdafak, madafaka...
    Nie każde słowo na K i na P, jest "przecinkiem".

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski