  • 21. Data: 2009-12-29 09:31:40
    Temat: Re: Jaki telewizor LCD?
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    news:4b393c6d$1@news.home.net.pl...

    > nie ma tylko karty sieciowej, ale za to trzeba dopłacić.
    > bedziesz zadowolony

    No i kupiłem Sony KDL-32S5550K.
    Dzięki za porady.
    Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Zobaczę jak się spisuje.

    --
    Piotrek

  • 22. Data: 2009-12-29 09:43:17
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.12.2009 10:31, Piter S. pisze:

    > No i kupiłem Sony KDL-32S5550K.
    > Dzięki za porady.
    > Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Zobaczę jak się spisuje.

    ile dają teraz gwarancji?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 23. Data: 2009-12-29 09:46:35
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.12.2009 09:49, Tomy M. pisze:

    > Odkryłem jedną wadę tego TV, zakłóca pracę pilota
    > od PVR Philips z C+. Trzeba wyłączyć jedną z funkcji
    > w trybie expert i wtedy jest OK.

    to masz szczęście, ja muszę wziąść 2 piloty lg na warsztat bo
    przełączają kanałami ferdka ;-)

    > Drugą wadą jest słaba czerń, słaba w porównaniu z CRT.

    przyzwyczaisz się

  • 24. Data: 2009-12-29 10:26:13
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    > ile dają teraz gwarancji?

    2 lata z możliwością dokupienia do 5 lat (20% wartości towaru).

    --
    Piotrek

  • 25. Data: 2009-12-29 13:15:14
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > FullHD, 100Hz - choć to niekoniecznie zaleta),

    Dlaczego 100Hz nie koniecznie jest zaletą?
    W jakich sytuacjach nie ma roznicy pomiedzy 50 a 100 Hz?

    Pozdr

  • 26. Data: 2009-12-29 19:09:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-29 14:15, *zorka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Dlaczego 100Hz nie koniecznie jest zaletą?
    > W jakich sytuacjach nie ma roznicy pomiedzy 50 a 100 Hz?

    Popatrz, zobaczysz - a w niektórych wypadkach to jest wręcz katastrofa -
    patrz lot samolotem w grze Battlefield 1943 (przynajmniej na pewnym
    Samsungu)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 27. Data: 2009-12-29 19:11:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

  • 28. Data: 2009-12-29 19:19:10
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Mirek Ptak wrote:

    > Popatrz, zobaczysz - a w niektórych wypadkach to jest wręcz
    > katastrofa - patrz lot samolotem w grze Battlefield 1943
    > (przynajmniej na pewnym Samsungu)

    Tzn. mógłbyś opisać co się dzieje?

    Ja praktycznie we wszystko gram na 100Hz na swoim KDLu
    i jeszcze nic mi dziwnego się nie zdarzyło w grach.
    Filmy czasem wyglądają jakby to był teatr, ale to imho kwestia gustu.

    > Pozdrawiam - Mirek

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2009-12-30 14:17:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-29 20:19, *bufi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Tzn. mógłbyś opisać co się dzieje?

    Ciężko to będzie opisać - najlepsze by było pewnie zdjęcie, ale nie mam
    takowego, a TV jest w Grójcu :)
    http://pc.ign.com/dor/objects/14320736/battlefield-1
    943/videos/bf_1943pacific_previewclip.html
    Tu masz jak to wygląda w grze i teraz wyobraź sobie, że część tego
    obracającego się śmigła zostaje w losowych miejscach okręgu - wygląda to
    momentami koszmarnie.

    > Ja praktycznie we wszystko gram na 100Hz na swoim KDLu
    > i jeszcze nic mi dziwnego się nie zdarzyło w grach.

    W innych grach też nie widziałem problemu :)

    > Filmy czasem wyglądają jakby to był teatr, ale to imho kwestia gustu.

    Do tego piłem w pierwszych słowach mojej wypowiedzi :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 30. Data: 2010-01-05 08:09:02
    Od: Rama <R...@o...pl.nospam>

    Sun, 27 Dec 2009 13:17:30 +0100, na pl.rec.telewizja, Piter S. napisał(a):

    > Witam,
    > czas wymienić stary telewizor kineskopowy na nowy LCD.
    > Mam pytanie, jaki model w granicach 1,5 - 2 tys. zł polecicie?
    > Ekran 32-37 cali, pokój długość ok. 4 m.
    > Podłączony będzie do cyfrowego polsatu (ma wyjście HDMI), dvd i naziemnej tv
    > (dobrze by było by juz był gotowy na cyfrową).

    LED TV szum marketingowy czy zwykłe oszustwo
    http://www.proline.pl/?n=led-tv-szum-marketingowy-cz
    y-zwykle-oszustwo