  • 11. Data: 2009-12-27 20:27:04
    Temat: Re: Jaki telewizor LCD?
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    news:4b377d78$1@news.home.net.pl...

    > Sony Bravia KDL-32V5500
    > Sony Bravia KDL-32S5600
    > Sony Bravia KDL-32W4000

    Dzięki, fajne te modele. A coś z 37 cali dla porównania (byle cena do
    ok.2500) i nie musi być FullHD, wystarczy HDReady?

    --
    Piotrek

  • 12. Data: 2009-12-27 23:16:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.12.2009 21:08, Mirek Ptak pisze:

    > Jeśli chodzi o konkrety to mam taki: http://www.ceneo.pl/1423030 jako
    > drugi TV w sypialni. Jestem bardzo zadowolony z jakości SD na nim i to
    > zarówno tej dostarczanej z kablówki analogowej jak i dobrego SD i HD z
    > IPTV. Świetnie sobie ten TV radzi też z PS3.
    > Jedyna wada (być może tylko tego egzemplarza) to ledwo, ale jednak
    > słyszalne buczenie słyszalne w ciszy - zupełnie niesłyszalne przy
    > jakimkolwiek dźwięku dobiegającym z TV.

    takie brzęczenia i inne zakłucenia notuje w co drugim lg - niestety.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnome, compiz-fusion

  • 13. Data: 2009-12-27 23:17:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.12.2009 21:27, Piter S. pisze:

    > Dzięki, fajne te modele. A coś z 37 cali dla porównania (byle cena do
    > ok.2500) i nie musi być FullHD, wystarczy HDReady?

    kupisz, jeden z nich na pewno zmieści się w tej cenie.

  • 14. Data: 2009-12-28 09:31:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Dec 2009 21:08:09 +0100, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Jedyna wada (być może tylko tego egzemplarza) to ledwo, ale jednak
    >słyszalne buczenie słyszalne w ciszy - zupełnie niesłyszalne przy
    >jakimkolwiek dźwięku dobiegającym z TV.

    Chyba Twój egzemplarz jest coś nie teges. Mam też tego LG i nic w nim
    nie buczy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2009-12-28 19:14:51
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    > kupisz, jeden z nich na pewno zmieści się w tej cenie.

    A co powiesz o modelu Sony KDL-32S5550K. Jest dużo tańszy. Nie zależy mi na
    FullHD.

    --
    Piotrek

  • 16. Data: 2009-12-28 22:34:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-28 10:31, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Chyba Twój egzemplarz jest coś nie teges. Mam też tego LG i nic w nim
    > nie buczy.

    Bardzo możliwe :)
    Do swojego się przyzwyczaiłem, zwłaszcza, że zwykle jak coś na nim
    oglądam to z dźwiękiem :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 17. Data: 2009-12-28 22:40:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-12-28 00:17, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > kupisz, jeden z nich na pewno zmieści się w tej cenie.

    Bardziej do Pitera :) - dzisiaj szwagier kupił w Euro RTV AGD LG
    37LH4000 - tv niczego sobie (nie buczy jak na razie ;), FullHD, 100Hz -
    choć to niekoniecznie zaleta), bardzo ładnie sobie radzi z komputerem.
    TV SD tez jako tako, ale większość kanałów w jego kablówce jest
    tragicznej jakości i jak tylko ustawi dobrze antenę to przerzuca się na
    Sat. DVD jeszcze nie testowaliśmy z racji braku czasu.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 18. Data: 2009-12-28 22:41:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]
    >>

    > kupisz, jeden z nich na pewno zmieści się w tej cenie.

    Bardziej do Pitera :) - dzisiaj szwagier kupił w Euro RTV AGD LG
    37LH4000 za 2390zł - tv niczego sobie (nie buczy jak na razie ;),

  • 19. Data: 2009-12-28 23:14:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 28.12.2009 20:14, Piter S. pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A co powiesz o modelu Sony KDL-32S5550K. Jest dużo tańszy. Nie zależy mi
    > na FullHD.

    nie ma tylko karty sieciowej, ale za to trzeba dopłacić.
    bedziesz zadowolony

  • 20. Data: 2009-12-29 08:49:00
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > A możesz się pochwalić co masz takie dobre? :)

    37LG3000 ... to model już chyba niedostępny w sklepach.
    Uwaga na inne modele o podobnych nazwach.
    http://www.tvmaniak.pl/445/lg-lg3000-opinie-i-koment
    arze
    Ten TV ma bardzo dużo ustawień, łącznie z ustawieniami
    dostępnymi z reguły tylko w trybach serwisowych np.
    szczegółowe balansowanie kolorów (ok. 20 suwaków)

    Odkryłem jedną wadę tego TV, zakłóca pracę pilota
    od PVR Philips z C+. Trzeba wyłączyć jedną z funkcji
    w trybie expert i wtedy jest OK.
    Drugą wadą jest słaba czerń, słaba w porównaniu z CRT.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com