    Date: Tue, 18 Jan 2011 07:19:59 +0100
    From: Maru <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaki telekonwerter do Canona S5IS?

    > Po polsku: weź sobie aukcję przykładową:
    > http://allegro.pl/titanum-telekonwerter-x2-58mm-konw
    erter-tele-w-wa-i1388981261.html

    > ...i jakiś program graficzny pozwalający "mierzyć na ekranie" tudzież
    > ewentualne najzwyczajniej linijkę - i *ZMIERZ*, jakie są proporcje
    > między zdjęciami bez konwertera i bez!
    > Co Ci wyszło? (bo mi 1,6x a i to w porywach).

    Nie mierzyłem wcześniej tych przykładowych zdjęć, ale faktycznie na oko
    wyglądało, że do tego 2x to może trochę zabraknąć. Oj raczej sobie
    odpuszczę, bo nie jest mi to niezbędne. Może gdybym miał możliwość
    sprawdzenia, zrobienia zdjęć, to wtedy mógłbym zdecydować czy jest to do
    zaakceptowania. Ale kupić telekonwerter, który teoretycznie ma np. 2,0x
    po to, żeby uzyskać 1,6x to odpada zupełnie.

    Pozdrawiam, Maru