  • Data: 2011-02-05 14:25:19
    Temat: Re: Jaki telefon wybrac - SE X10, X10 mini pro, Satio?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Janeo wrote:

    > Uwazaj, bo jak juz bedziesz mial dotykowca, to zechcesz nim
    > rabnac o sciane.

    W pelni zgoda, ale tylko jesli sie nabedzie jakis wynalazek
    z ekranem "oporowym". Mialem okazje dosc krótko miec
    mozliwosc tesów LG Cookie z oporowym - i faktycznie
    dosc szbyko przychodzi ochota by poslac go "kursem
    koliznym" na sciane.

    Ale ekrany pojemnosciowe to calkiem inna klasa, tam to
    kwestia "musniec" i wszystko chodzi. Jak jeszcze telefon
    ma odpowiednio silne cpu to "responsywnosc" zabija,
    w pozytywnym znaczeniu..

    Albert Einstein (1879-1955)