eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów › Re: Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów
  • Data: 2012-02-04 09:01:25
    Temat: Re: Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Na razie dodałem w kultowej Nokii 3310 :-), z której korzysta owa
    starsza osoba, dodatkowe 8 numerów łatwego/szybkiego wybierania w
    postaci Voice Call, więc wstrzymuję się z zakupem telefonu
    stacjonarnego który wymagałby jeszcze bramki_gsm.

    PS: co do telefonu stacjonarnego, w międzyczasie wpadł mi w oczy
    całkiem fajny, niezbyt drogi Siemens 5020, z boku 10 klawiszy
    skróconego wybierania (w sumie 20 numerów, po 10 na każdy level). Do
    tego tryb głośnomówiący którym można pomóc starszej osobie w
    porozumieniu z bankiem, itp.