eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów › Re: Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów
  • Data: 2012-02-02 19:08:26
    Temat: Re: Jaki telefon stacjonarny z prostym wybieraniem min. 20 n-rów
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-30 18:38, Janeo pisze:
    > Szukam prostego względnie stacjonarnego telefonu, marka nieważna, (nie
    > systemowego na wiele linii), który pozwoliłby na proste wybieranie
    > minimum 20 numerów z wewn.

    Po przeprowadzce kupiłem do VOIP-a telefon Philips CD1801B.
    Kosztował < 20EUR, w Polsce podobna.
    Prosty do bólu.

    Chciałem by jedynie działał i swoje zadanie spełnia. Przeciwników z
    drugiej strony słuchawki słychać dobrze, nikt na mnie też nie narzeka.

    książki telefonicznej. Telefon w domu dla
    > starszej osoby, musi być taki klasyczny, leżący, na stół.

    To tu już gorzej. Sam szukałem podobnego.
    Jednak przewodowy (bez latającej słuchawki) był jeden w ofercie w całym
    Saturnie, marki nie posiadał, kosztował nieznacznie mniej a z braku
    wyświetlacza ew. książka telefoniczna pewnie skomplikowana w obsłudze.

    P.