  • Data: 2017-06-30 10:03:41
    Temat: Re: Jaki telefon malenki i wodoodporny?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-30 o 05:36, Yerine Ictimai pisze:

    > Eee, jezeli sam telefon jest interesujacy to te srubki zeby
    > ladowac baterie to przegiecie. Przeciez mozna bylo wymyslic co
    > innego, jakies indukcyjne, magnetyczne etc

    Przy metalowej obudowie to trochę trudne, ponadto cewka indukcyjna musi
    mieć jakąś powierzchnię a tutaj jest jej mało, co wydłużyło by czas
    ładowania i zwiększyło grubość. W innych smartwachach są np styki na
    zewnątrz ale okazuje się że po jakimś czasie śniedzieją i nie kontaktują.
    Jeśli wiesz że nie będzie Ci w dłuzszym czasie potrzebna funkcja
    wodoodporna to nie musisz przykręcać osłony. Mnie nie sprawiało to
    żadnego problemu aby palcami odkręcić w 5 sek śrubkę.

    --
    LordBluzg(R)