  • Data: 2013-09-10 16:09:37
    Temat: Re: Jaki tel. polecicie?
    Od: Paweł <l...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Miałem różne Nokie od modelu 3210 ;-)
    Ostatnio E51, potem E52...

    iPhone nie chciałem bo już jeden jest w domu (4S).

    Myślałem, że nigdy się nie przesiądę na Androida ale mój wybór padł na
    Samsung Galaxy SIII Mini, głównie ze względu na małe wymiary.
    Jedynie czego mi brak to Nokia Maps (offline).

    Przy częstym używaniu telefonu do zadań "nietelefonicznych" trzeba ładować
    codziennie, a tak co 3 dni.

    Pozdrawiam,

    Paweł