  • 41. Data: 2012-03-30 17:20:37
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:
> [...]
    -phonea

    > Xboxlive mu sie juz znudzil - w koncu ile mozna grac w jedna, jedyna
    > posiadana gre ;)

    Komu? Autorowi tego bloga?

  • 42. Data: 2012-03-30 17:20:50
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > procz pierwszego przykladu wszystkie sa na korzysc SG2.

    Wszystkie co?

    > Gdzie to GPU dla WP7 ja sie pytam?

    W telefonie. A gdzie ma być?

    > Natomiast w pierwszym przykladzie wyraznie widac, ze SG2 wczytalo
    > wiele dod. informacji (flash) podczas, gdy na Lumii pozostawaly biale
    > plamy.

    A miała ci szare plamy wyświetlić w miejscach tego obsranego flasha?

    > tak sobie tlumaczy tylko durny sprzedawca telefonow z WP7

    Nie. To po prostu widać po waszym fanatycznym zachowaniu. E.g. android
    lepszy bo ma flasha, kilka więcej gier darmowych (co nie jest zasługą
    androida) i kilka więcej aplikacji (co też zasługą androida nie jest). I
    nieważne że jest brzydki, niewygodny i ciężki jak Windows Vista.

  • 43. Data: 2012-03-30 17:32:38
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-30 17:20, Skrypëk pisze:

> [...]
    > androida) i kilka więcej aplikacji (co też zasługą androida nie jest). I
    > nieważne że jest brzydki, niewygodny i ciężki jak Windows Vista.

    fanatyzm to akurat tobie z butow wylazi w kazdym watku :/

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 44. Data: 2012-03-30 17:42:32
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > no to jest jakis sensowny slownik na WP7 czy nie ma?

    Zupełnie mnie to nie obchodzi. Pierwsze słyszę, że słownik to obowiązkowa
    aplikacja na smartfony.

    > Bo na razie to tylko mieszasz w zeznaniach i zamiast nas tu wszystkich
    > zadziwic iloscia alternatywnych wyborow slownikow czy innych narzedzi

    Co to za marketingowy bełkot? Od kiedy to "ilość alternatywnych wyborów
    słowników" jest takie trendi i dżezi? I jaką "ilość" słowników dołącza
    google do androida? Trzy kilogramy? Pięć?

    Androidziarzom tymczasem by sie raczej przydał po prostu systemowy
    spellchecker, który usuwa spacje sprzed pytajników.

    > - caly czas wysnuwasz tu jakies AngryBirds,

    To nie ja brak darmowej wersji Angry Birds wysnułem jak wadę
    dyskwalifikującą smartfon. To wasze androidowe pojeby typu kakmar.

    > To takie pitolenie jak (za przeproszeniem) 'bitwa o krzyz' -
    > odwrocenie uwagi od faktycznego problemu

    Tak. Pitolenie o ColorDict na WP7 to próba odwrócenia uwagi od
    badziewiarstwa androidowego.

    > funkcjonalnosci WP7 poza rynkiem US.

    A której funkcjonalności amerykańskiej, nieuzupełnionej przez europejskie
    aplikacje, tak bardzo ci brakuje? Bing Local Scout?

  • 45. Data: 2012-03-30 17:43:11
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > fanatyzm to akurat tobie z butow wylazi w kazdym watku :/

    To tylko twoja błędna opinia.

  • 46. Data: 2012-03-30 17:43:31
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > fizyczną klawiaturą, którym się w głowie nie mieści, że ekranowa też
    > naprawdę może działać dobrze (w sklepach potem doznają szoku oglądając

    Tak, klawiatura jest najwazniejsza... Ja mam defaultowa gdzies... tam
    wylaczona. Uzywam SwiftKey X, ktora zjada ta domyslna z WP, oczywiscie
    zaraz uzyjesz argumentu, ze trzeba cos kombinowac, instalowac itp. Ale
    ja nie o tym. Czy telefon z WP potrafi cos wiecej poza dzwonieniem,
    graniem w tytuly dostepne wczesniej na iOS czy Androida no i poza
    przegladaniem internetu? No tak, mozna duzo pisac - klawiatura jest
    ponoc swietna. Gameloft, potentat w branzy gier na urzadzenia mobilne na
    chwile obecna sprzet z WP ma gdzies... nie w pierwszym rzedzie w kazdym
    razie: http://www.gameloft.com/download-games/windows-phone
    -7-games/
    Program obslugujacy bazy danych dostepne pod ColorDicta jest dla mnie
    sprawa kluczowa, dla wielu innych osob rowniez. No tak, ale za to GUI z
    kaflami jest super, taki minimalistyczny i niewiesniacki.
    A dostep do takich baz danych:
    http://img337.imageshack.us/img337/2390/schowek02.pn
    g ? Na co to komu,
    tylko telefon zasmieca.
    Sam GUI tez pozostawia sporo do zyczenia w codziennym uzytkowaniu,
    obecnie uzytkownicy, sa nastawieni na instalowanie aplikacji (lacznie z
    Twoimi ulubionymi czyli tymi do pierdzenia). Ja mam ok 100 roznych
    aplikacji (niestety zadna nie pierdzi) i daleko mi do instalowania
    wszystkiego co popadnie. Jak wyglada wybor aplikacji z przewijalnej listy?
    Dosc dobrze kobitka opisala to zagadnienie tutaj:
    http://www.wykop.pl/ramka/933475/htc-titan-windows-p
    hone-7-5-psuje-wszystko/
    Pomijam juz dopasowanie sprzetu z tak duzym ekranem w rozdz. 800x600 do
    WP. Pasuje to jak swini siodlo z 7/8 kaflami na ekranie glownym.
    Wiem ze Ty jestes niereformowalny, mam jednak nadzieje ze ktos kto
    potrzebuje nowoczesnego telefonu obslugujacego najnowsze gry i aplikacje
    co najmniej dwa razy sie zastanowi zanim wsiadzie w pociag zwany Windows
    Phone w chwili obecnej. Jesli wymaga czegos wiecej niz telefonowanie i
    internet moze sie rozczarowac.

  • 47. Data: 2012-03-30 18:50:47
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-30 12:37, Skrypëk wrote:
> [...]
    -popular-games-for-windows.html

    > No i u wszystkich działa, nie ma problemu że za wolny procesor i za mało
    > rdzeni.
    > Również cena 10,50zł to nie problem, stać ludzi i nie dorabiają ideologii.
    > Czy to chciałeś przekazać?

    W ten sposob niczego nie udowadniasz. Na Defy ze starym prockiem 800MHz
    i takim sobie akceleratorem graficznym (sprzet ogolnie budzetowy tyle ze
    z wszystkoodporna obudowa) rowniez Angry Birds smigaja oprocz tego
    Dungeon Hunter ze znacznie bardziej zlozona grafika:
    http://www.youtube.com/watch?v=LzZLFHTb0-0

  • 48. Data: 2012-03-30 19:02:45
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:

    > Jest, jest. Jutro sprawdzę i ci powiem dokładnie, jak Android 4.0.3
    > na SGS2 wypada w porównaniu z WP7.5 na Mozarcie i Lumii 800.

    W pierwszym z brzegu teście:
    http://ie.microsoft.com/testdrive/mobile/Performance
    /FishIETank/Default.html
    SGS2 - 18-23fps
    HTC Mozart - 30fps
    Lumia 800 - 48fps
    W drugim z brzegu teście:

    W drugim z brzegu teście:
    http://ie.microsoft.com/testdrive/mobile/Performance
    /SpeedReading/Default.html
    SGS2 - 11fps
    Mozart - 25fps
    Lumia - 52fps

    Czyli najszybszy telefon z najnowszym androidem ma wolniejsza przeglądarkię
    internetową niż telefony WP pierwszej generacji dostały już pół roku temu.

  • 49. Data: 2012-03-30 19:28:10
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-30 19:02, Skrypëk wrote:

> [...]
    >
    > Czyli najszybszy telefon z najnowszym androidem ma wolniejsza
    > przeglądarkię internetową niż telefony WP pierwszej generacji dostały

    No tak, statystyki w stylu keynote Apple: nasz tablet jest "tysiac" razy
    szybszy niz konkurencja z Tegra.... Tyle ze pozniejsze testy wykazaly,
    ze w pewnych testach szybszy jest jedne w innych drugi tablet.
    Ty posluzyles sie testem MS, ja znalazlem pierwszy lepszy z brzegu,
    ktory wykazuje cos innego:
    http://www.symbiantweet.com/nokia-lumia-800-vs-apple
    -iphone-4s-samsung-galaxy-s2-web-browser-speed-test-
    video
    Poza tym sam pisales o czepianiu sie szczegolow... no prosze Cie FPS w
    przegladarce www?
    Nie wazne, ze przez dosc dlugi czas L800 miala dzwiek do niczego w
    sluchawkach, nie wazne ze white balance i szum psul zdjecia, nie wazne
    ze czas pracy na baterii byl tragiczny. Co tam, ze nie ma sensownej
    aplikacji obslugujacej zaawansowane bazy slownikowo-encyklopedyczne, nie
    jest nazbyt istotne ze Gameloft na chwile obecna wydal na WP 6 tytulow
    gdzie konkurencyjne systemy moga sie poszczycic nieporownywalnie wieksza
    iloscia tytulow (iOS chyba cos ok 96 tytulow).
    Co tam, ze nie ma kart pamieci a i bateria jest niewymienna, tryb napedu
    usb - na co to komu. Mozna by jeszcze troche wymieniac. Wazne ze sa
    kafle, "elegancki" interface i lista do przewijania zainstalowanych
    aplikacji, przy 300 mozna juz to liczyc jako silownie dla kciuka.
    No i FPS, tak to faktycznie psuje mi humor. Dzisiaj bede patrzyl jak na
    moim skrzypiacym SGS2 te rybki poruszaja sie slamazarnie jak w galarecie...
    Tak, to wszystko mnie przekonuje, ze obecnie sprzet z WP to jest strzal
    w dziesiatke, musze poszukac tej aukcji gdzie ktos chcial zamienic Lumie
    800 na SGS2 za doplata, moze oferta jest wciaz aktualna ;]

  • 50. Data: 2012-03-30 21:06:15
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Fri, 30 Mar 2012 17:43:31 +0200, atm <...@v...pl> naskrobał przy
    słoiku:
    > Dosc dobrze kobitka opisala to zagadnienie tutaj:

    http://www.wykop.pl/ramka/933475/htc-titan-windows-p
    hone-7-5-psuje-wszy
    stko/

    Zgadzam się z autorką artykułu.

    "(...) Windows Phone 7 i cały HTC Titan rozczarowuje. O ile sam WP7
    jako telefon tani, skierowany do niezaawansowanej grupy odbiorców ma
    jeszcze jako taki sens bytu, o tyle w high-endzie nie ma szans.
    Android, ba, nawet iOS daje kilkakrotnie lepszą ergonomię pracy,
    multitasking i podstawowe funkcje. A WP7 to krok w tył, i to potężny.
    Jedynie estetycznie stoi na wysokim poziomie.(...)"

    Cała kwintesencja WP7 ;)

    --
    AL