  • 31. Data: 2012-03-30 12:31:32
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=8NuzEAQLyKw
    > Pierwszy z brzegu.

    No i widać, że WP na przeciętnym sprzęcie działa żwawiej niż niż android na
    najszybszym. Który zatem jest zacofany i niedorobiony, hm?

    > Caly czas nie wiem czego chcesz dowiesc nachalnie
    > promujac WP i za wszelka cene starajac sie we wlasciwie kazdym watku
    > zdyskredytowac Androida - szczerze jestem ciekaw.

    Że androidziarze to durne owce.

  • 32. Data: 2012-03-30 12:34:13
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Tu Cie boli ;]

    Bynajmniej mnie to nie boli, że również gry na WP działają szybciej.

  • 33. Data: 2012-03-30 12:37:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Rozumiem, ze wlasciciele sprzetu na WP graja w Piotrusia... a nie
    > przepraszam, na pierwszym miescu w 2012 sa Wsciekle Ptaki.
    > http://techdraginfo.blogspot.com/2012/03/top-10-most
    -popular-games-for-windows.html

    No i u wszystkich działa, nie ma problemu że za wolny procesor i za mało
    rdzeni.
    Również cena 10,50zł to nie problem, stać ludzi i nie dorabiają ideologii.
    Czy to chciałeś przekazać?

  • 34. Data: 2012-03-30 12:40:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    atm <...@v...pl> wrote:

    >Bynajmniej mnie to nie boli, że również gry na WP działają szybciej.

    W przypadku niektory gier to zaleta :-)

    Ech, i gdzie te czasy gdy 10MHz AT byl za szybki :-)

    J.

  • 35. Data: 2012-03-30 13:56:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-30 12:31, Skrypëk wrote:

    > No i widać, że WP na przeciętnym sprzęcie działa żwawiej niż niż android
    > na najszybszym. Który zatem jest zacofany i niedorobiony, hm?

    Wypadaja podobnie, na plus SGS2 obsluga flasha.

    > Że androidziarze to durne owce.

    No tak, z taka argumentacja ciezko polemizowac.

  • 36. Data: 2012-03-30 14:05:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-30 12:37, Skrypëk wrote:

> [...]
    > rdzeni.
    > Również cena 10,50zł to nie problem, stać ludzi i nie dorabiają ideologii.

    Chcialem przekazac, ze:
    1. To wlasciciele WP tluka namietnie w Ptaki, zreszta to drobiazg ale
    skoro zarzucasz to ludziom posiadajacym Androida to zajrzyj tez do
    wlasnego ogrodka.
    2. Skoro juz tak tluka Ptaki na WP to poki co moga sobie pomarzyc o
    Kosmicznych Ptakach.
    Mnie to rybka, gry stanowia dla mnie moze 2-5% wykorzystania telefonu.
    Bardziej bolalby mnie brak sensownego odpowiednika ColorDicta wraz z
    dobra baza slownikow co ostatecznie sprowadza sprzet z WP do roli
    dumbfona z duzym ekranem. Na chwile obecna N8 z Symbianem jest dla mnie
    znacznie bardziej funkcjonalny niz jakikolwiek telefon z WP.

  • 37. Data: 2012-03-30 15:42:41
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    -popular-games-for-windows.html

    > Chcialem przekazac, ze:
    > 1. To wlasciciele WP tluka namietnie w Ptaki,

    A z czego wywnioskowałeś, że ludzie na WP w Ptaki tłuką bardziej niż na
    androidach, ajfonach i symbianach? No skąd takie wnioski?

    > zreszta to drobiazg ale
    > skoro zarzucasz to ludziom posiadajacym Androida to zajrzyj tez do
    > wlasnego ogrodka.

    Ja nie zarzucam. To zjeby takie jak kakmar wypisują, że brak darmowych angry
    birds to niewybaczalny mankament smartfonu.

    > 2. Skoro juz tak tluka Ptaki

    No jak tłuką? Skąd masz dane na ten temat w ogóle?
    (bo to co podlinkowałeś, to nawet nie ma żadnego źródła i nie wiadomo czy to
    plebiscyt czy statystki sprzedaży, statystyki grania czy najprawdopodobniej
    wybór wg gustu autora blogu).

    > na WP to poki co moga sobie pomarzyc o
    > Kosmicznych Ptakach.

    No faktycznie, bo nie mają o czym marzyć tylko o Ptakach Kosmicznych.
    Sequelu do nieciekawej gry na kibel, która każdemu się już znudziła.

    > Bardziej bolalby mnie brak sensownego odpowiednika ColorDicta wraz z
    > dobra baza slownikow co ostatecznie sprowadza sprzet z WP do roli
    > dumbfona z duzym ekranem.

    Jakim trzeba być religijnym fanatykiem, żeby pitolić że jakiś ColorDict to
    najważniejszy ficzer smartfonu. Równie dobrze mógłbyś wstawić te twoje
    Kosmiczne Ptaki zamiast ColorDict i tyle samo sensu by miało takie
    stwierdzenie.
    Generalnie to świadczy o tym, że po prostu nie masz się już czego czepić
    jeden z drugim. A potrzebujesz desperacko odwrócić uwagę od faktu, że w
    androidach podstawowe funkcje nie dzialają tak płynnie i szybko jak w WP7
    czy ajfonach.
    Nawet na przytaczanym przez ciebie nagraniu widać, że klawiatura ekranowa w
    przeglądarce z wyraźnym opóźnieniem reaguje na dotyk. Nic dziwnego, że
    jedyni bardzo zadowoleni użytkownicy androidów to posiadacze Desire Z z
    fizyczną klawiaturą, którym się w głowie nie mieści, że ekranowa też
    naprawdę może działać dobrze (w sklepach potem doznają szoku oglądając
    ajfony i WP).

  • 38. Data: 2012-03-30 16:17:57
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-30 12:31, Skrypëk pisze:

    > No i widać, że WP na przeciętnym sprzęcie działa żwawiej niż niż android
    > na najszybszym. Który zatem jest zacofany i niedorobiony, hm?

    procz pierwszego przykladu wszystkie sa na korzysc SG2.
    Gdzie to GPU dla WP7 ja sie pytam?

    Natomiast w pierwszym przykladzie wyraznie widac, ze SG2 wczytalo wiele
    dod. informacji (flash) podczas, gdy na Lumii pozostawaly biale plamy.

    > Że androidziarze to durne owce.

    tak sobie tlumaczy tylko durny sprzedawca telefonow z WP7

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 39. Data: 2012-03-30 16:18:58
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-30 10:52, atm pisze:

    > Tu Cie boli ;] No niestety musisz sie uzbroic w cierpliwosc:
    > http://simblog.pl/co-z-angry-birds-space-dla-windows
    -phonea

    Xboxlive mu sie juz znudzil - w koncu ile mozna grac w jedna, jedyna
    posiadana gre ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 40. Data: 2012-03-30 16:24:44
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-30 15:42, Skrypëk pisze:

> [...]
    > fizyczną klawiaturą, którym się w głowie nie mieści, że ekranowa też
    > naprawdę może działać dobrze (w sklepach potem doznają szoku oglądając

    no to jest jakis sensowny slownik na WP7 czy nie ma?

    Bo na razie to tylko mieszasz w zeznaniach i zamiast nas tu wszystkich
    zadziwic iloscia alternatywnych wyborow slownikow czy innych narzedzi -
    caly czas wysnuwasz tu jakies AngryBirds, Xboxlive, etc.
    To takie pitolenie jak (za przeproszeniem) 'bitwa o krzyz' - odwrocenie
    uwagi od faktycznego problemu funkcjonalnosci WP7 poza rynkiem US.

    --
    pozdr
    Adam (AL)