  • 21. Data: 2012-03-26 09:55:24
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...please.op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Przy czym telefon ma na tyle wygodną klawiaturę ekranową, że z
    > fizycznej korzystam tylko wówczas, gdy mam do napisania naprawdę duży
    > elaborat albo chcę wpisać coś na stronie internetowej w trybie
    > landscape widząc stronę podczas wpisywania ;)

    po pierwszych testach nowego telefonu - okazało sie, ze teraz juz sie nie
    wpisuje tekstu, teraz się dyktuje a telefon sam zapisuje literki.
    Do pisania SMS - piękne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 22. Data: 2012-03-29 00:58:50
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-26 09:55, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > po pierwszych testach nowego telefonu - okazało sie, ze teraz juz sie nie
    > wpisuje tekstu, teraz się dyktuje a telefon sam zapisuje literki.

    No to super. Jaki to telefon?
    W moim telefonie można zastosowac pismo ręczne, ale jakos na opak
    rozpoznaje, po prostu nie mam cierpliwości tego testować, uczyć się,
    zeby rozpoznawał jak trzeba.

    --
    animka

  • 23. Data: 2012-03-29 09:55:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
> [...]

    > W moim telefonie można zastosowac pismo ręczne, ale jakos na opak
    > rozpoznaje, po prostu nie mam cierpliwości tego testować, uczyć się,

    Galaxy S plus. Ale to pewnie raczej "przypadłość" androida :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 24. Data: 2012-03-29 11:33:13
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-18 16:45, Skrypëk pisze:

    > 512 MB RAMu w telefonie to dużo.

    to zależy od użytkownika i jego wymagań.
    Dla jednego to dużo - bo nic nie doinstaluje (np. użytkownicy WP7 ;) a
    dla innych będzie za mało.

    > Lepsze.

    w czym?

    >Ale nagrywania rozmów również nie oferuje.

    dlaczego używasz słowa 'również'?

    Powinienes napisać, że WP7 na chwilę obecną nie ma 50% tego (o ile nie
    więcej) co oferuje Android (w kategoriach smatfonu lub małego komputerka).
    Jeżeli pytający szuka tylko telefonu - to wszystko jedno jaki weźmie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 25. Data: 2012-03-29 13:17:13
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > to zależy od użytkownika i jego wymagań.

    Tak sobie tłumaczycz kiepską optymalizację systemu i aplikacji?

    > w czym?

    > dlaczego używasz słowa 'również'?

    Bo android też nie oferuje nagrywania rozmów.

    > Powinienes napisać, że WP7 na chwilę obecną nie ma 50% tego (o ile nie
    > więcej) co oferuje Android (w kategoriach smatfonu lub małego
    > komputerka).

    Bo android oferuje jakieś głupoty zamiat takich elementarnych rzeczy jak
    wsparcie GPU, które WP7 ma od samego początku, a od pół roku również
    akcelerację HTML w IE9.

    > Jeżeli pytający szuka tylko telefonu - to wszystko jedno jaki weźmie.

    Chyba że chce czasem skorzystać z internetu. Wtedy już mu się bardziej
    opłaca kupić nawet stare HD7 niż tego przereklamowanego SGSII.

  • 26. Data: 2012-03-29 15:14:03
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-29 13:17, Skrypëk pisze:

    > Tak sobie tłumaczycz kiepską optymalizację systemu i aplikacji?

    no coz - skoro market WP7 jest taki ubogi, ze nie potrafisz sobie nic z
    nigo dobrac - to raczej problem danego systemu (przynajmniej na chwile
    obecna).

    > Bo android też nie oferuje nagrywania rozmów.

    a od czego jest market by pobrac odpowiednia aplikacje.
    Nie wszystkie telefony (sprzetowo) obsluza, ale sa takie, ze obsluza bez
    problemu - natomiast aplikacje dostepne sa dla kazdego (co najwyzej
    rozmowe sciagnie z mikrofonu - ale o tym pisze w opisie danego programu
    z jakimi telefonami jest kompatybilny 2way)

    > Bo android oferuje jakieś głupoty zamiat takich elementarnych rzeczy jak
    > wsparcie GPU, które WP7 ma od samego początku, a od pół roku również
    > akcelerację HTML w IE9.

    i co to tak naprawde daje - ulamek sekundy?

    za to w PL uzytkownik WP7 czuje sie jak bialy murzyn.

    Za to ma pelen multitasking a nie jakas proteze jak w WP7 (chyba
    najgorszy sposrod wszystkich obecnych systemow na rynku, wlacznie ze
    starym symbianem)

    > Chyba że chce czasem skorzystać z internetu. Wtedy już mu się bardziej
    > opłaca kupić nawet stare HD7 niż tego przereklamowanego SGSII.

    SGII nie jest przereklamowane (albo inaczej: ilosc SG2 na rynku jest
    odpowiednia do reklam w masmediach) - na chwile obecna bardziej
    przereklamowana wydaje sie Lumia (reklamy sa a efektu brak).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 27. Data: 2012-03-30 01:19:58
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > no coz - skoro market WP7 jest taki ubogi, ze nie potrafisz sobie nic
    > z nigo dobrac - to raczej problem danego systemu (przynajmniej na
    > chwile obecna).

    To że w przeciwienństwie do androidów potrafi działać płynnie przy 512MB
    RAMu i 1GHz to jest problem? Cóż za wspaniały z ciebie spin doktor. Prawie.

> [...]
    > najwyzej rozmowe sciagnie z mikrofonu - ale o tym pisze w opisie
    > danego programu z jakimi telefonami jest kompatybilny 2way)

    Czyli wcale nie działa i trzeba kombinowac, tak? To wiesz, ja też mogę sobie
    włączyć rozmowę na głośnik i położyć obok dyktafon. I nawet do tego nie
    trzeba żadnej aplikacji z marketu! Czyli takie nagrywanie rozmów jest już w
    standardzie.

    > i co to tak naprawde daje

    Żwawe, płynne działanie i dwa razy więcej klatek na sekundę, które każdy od
    razu zauważa i oczom nie wierzy, że telefon może tak dobrze działać bez
    dualcorów. A wystarczy tylko porządny system zamiast androidów.

    A jeśli chodzi o tak kluczowe dla androidziarzy zastowanie telefonu jak
    Angry Birds - wystarzy połowę wolniejsze CPU do grania.

    > SGII nie jest przereklamowane

    Jest, jest. Jutro sprawdzę i ci powiem dokładnie, jak Android 4.0.3 na SGS2
    wypada w porównaniu z WP7.5 na Mozarcie i Lumii 800.

  • 28. Data: 2012-03-30 10:33:25
    Od: atm <...@v...pl>

    > Jest, jest. Jutro sprawdzę i ci powiem dokładnie, jak Android 4.0.3 na
    > SGS2 wypada w porównaniu z WP7.5 na Mozarcie i Lumii 800.

    http://www.youtube.com/watch?v=8NuzEAQLyKw
    Pierwszy z brzegu. Caly czas nie wiem czego chcesz dowiesc nachalnie
    promujac WP i za wszelka cene starajac sie we wlasciwie kazdym watku
    zdyskredytowac Androida - szczerze jestem ciekaw.

  • 29. Data: 2012-03-30 10:52:11
    Od: atm <...@v...pl>

    > A jeśli chodzi o tak kluczowe dla androidziarzy zastowanie telefonu jak
    > Angry Birds - wystarzy połowę wolniejsze CPU do grania.

    Tu Cie boli ;] No niestety musisz sie uzbroic w cierpliwosc:
    http://simblog.pl/co-z-angry-birds-space-dla-windows
    -phonea

  • 30. Data: 2012-03-30 11:02:44
    Od: atm <...@v...pl>

    > A jeśli chodzi o tak kluczowe dla androidziarzy zastowanie telefonu jak
    > Angry Birds - wystarzy połowę wolniejsze CPU do grania.

    Rozumiem, ze wlasciciele sprzetu na WP graja w Piotrusia... a nie
    przepraszam, na pierwszym miescu w 2012 sa Wsciekle Ptaki.
    http://techdraginfo.blogspot.com/2012/03/top-10-most
    -popular-games-for-windows.html