  • 11. Data: 2012-03-14 16:55:44
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 16:48:14 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > niestety bardzo małą pamięcia wbudowana
    > 500MB?

    Ech... co ten marketing robi ludziom w głowach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 12. Data: 2012-03-14 17:54:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Waldek Godel n...@y...org ...

    > Ech... co ten marketing robi ludziom w głowach.

    co masz na mysli?
    Ze 500 to duzo?

  • 13. Data: 2012-03-14 18:56:37
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 17:54:46 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > co masz na mysli?
    > Ze 500 to duzo?

    Jeszcze bardzo niedawno 64 MB to było wystarczająco, a 128 MB bardzo dużo.
    I w zasadzie wciąż tak jest, niestety niektóre durne systemy oprócz samego
    systemu oraz programu muszą jeszcze pomieścić tony middleware oraz spyware,
    stąd chore zapotrzebowanie na pamięć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 14. Data: 2012-03-14 20:21:16
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-14 19:56, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > systemu oraz programu muszą jeszcze pomieścić tony middleware oraz spyware,

    Wszystko to prawda, tyle ze w efekcie na N8 z 256MB RAM wystarczy
    odpalic 2-3 pamieciozerne programy i wyskakuje komunikat o braku pamieci.

  • 15. Data: 2012-03-14 20:41:43
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 14 Mar 2012 21:21:16 +0100, atm napisał(a):

    > Wszystko to prawda, tyle ze w efekcie na N8 z 256MB RAM wystarczy
    > odpalic 2-3 pamieciozerne programy i wyskakuje komunikat o braku pamieci.

    No widzisz... a na takiej E71 miewałem 5-6 programów i wszystko świetnie
    chodziło - przy 128 MB

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 16. Data: 2012-03-15 11:18:08
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    ToMasz <t...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Ogólnie.... Androidy nie nagrywają 2 rozmówców (2way call recording) bo
    > takie jest prawo za oceanem (którymś) Jednak da się to obejść łatką na
    > jądro, lub całkowitą zmianą softu (jakby flash) która to zmiana zawiera
    > modyfikowane jądro.

    CyanogenMod umożliwia 2way call recording?

    --
    Gof

  • 17. Data: 2012-03-15 17:05:32
    Od: a...@g...pl

    ToMasz wrote:

    > Ogólnie.... Androidy nie nagrywają 2 rozmówców (2way call recording)

    To już było tyle razy wałkowane. SDK androida obsługuje takie nagrywanie...

    > bo
    > takie jest prawo za oceanem (którymś) Jednak da się to obejść łatką na
    > jądro, lub całkowitą zmianą softu (jakby flash) która to zmiana zawiera
    > modyfikowane jądro.

    ... tylko producenci telefonów mają to w tyłku. Jedne nie mają supportu w
    sprzęcie, innym brakuje nieco w sofcie.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 18. Data: 2012-03-17 07:46:51
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 15/03/2012 11:18, Adam Wysocki wrote:

    > CyanogenMod umożliwia 2way call recording?

    Nie, bynajmniej nie ze standardowym jajem.

    --
    Pozdr

  • 19. Data: 2012-03-18 15:45:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > A jakie systemy operacyjne telefonów nagrywaja 2way?
    > Moze taki HTC HD7 z ekranem 4,2 i niestety bardzo małą pamięcia
    > wbudowana 500MB?

    512 MB RAMu w telefonie to dużo.

    > On działa na Windows Phone.
    > Windows Phone - lepsze to od Androida czy gorsze?

    Lepsze. Ale nagrywania rozmów również nie oferuje.

  • 20. Data: 2012-03-18 17:34:07
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Dnia 14-03-2012 o 10:43:24 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

    > Hej
    > Po poprzednim wątku na temat wyboru telefonu ze względu na różne
    > parametry
    > pozostasły na placu boju 3:
    > HTC Desire Z (polecany przez kilka osób)
    > SE Xperia Neo V (przyznaje, że jest piękny na zdjęciach, chociaz wolałbym
    > arc) :)
    > Samsung Galaxy X plus (trochędrogi ale mógłby być.
    >

    > HTC
    > - duza pamięc 8GB
    > - wyswietlacz 3,7
    > - klawiatura QWERTY (mam nadzieje, ze to jest plus a nie minus ze sie
> [...]

    Klawiatura - dobra opcja, ale źle zrobiona, bo się nie rozsuwa, tylko
    "rozjeżdża" - klawiatura jest na dwóch zawiasach i "przeskakuje" z pozycji
    zamkniętej do otwartej. Mechanizm jest dosyć trwały - po przeszło roku
    używania działa identycznie jak na początku, tylko jest niewygodny, bo
    zawiasy są zbyt słabe, żeby utrzymać ekran i np. na leżąco czasami mają
    tendencję do samoczynnego składania się.

    Przy czym telefon ma na tyle wygodną klawiaturę ekranową, że z fizycznej
    korzystam tylko wówczas, gdy mam do napisania naprawdę duży elaborat albo
    chcę wpisać coś na stronie internetowej w trybie landscape widząc stronę
    podczas wpisywania ;)

    Pozdrawiam -- Spook.