  • 31. Data: 2011-06-03 19:36:14
    Temat: Re: Jaki tani samochód dla siostry
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mz

    > Sprzedałem swoją astre 1 z 94 za 2 tysiące w dieslu.

    I w banku Ci je potem przyjęli, takie umorusane?

  • 32. Data: 2011-06-03 19:58:27
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Ale lanos to nie jest duze auto :-)

    znam kobiety bo im sprzedaje auta i dla wiekszosci lanos jest ogromny
    a szczegolnie ten odcinek od szyby do przedniej rejestracji :)

    > A ktore nie pozera - maluch ?

    No taka corsa micra czy clio po miescie miesci sie w 8l, to 10zł w
    kieszeni na każde 100km.

    > No wiesz, jezdzilo sie bez wspomagania i sie nie narzekalo, aczkolwiek
    > nie jestem drobna dziewczyna :-)

    Teraz pewnie masz auto ze wspomaganiem, chciałbys znów jezdzić bez ?
    Zaloże sie że już nie kupisz takiego.

    > a lanos to nie ? Jedyne co mu mozna zarzucic to ze umozliwia osiaganie
    > predkosci niebezpiecznych.

    Po co młoda dziewczyna ma wozić ze sobą taką kupę stali jak lanos
    skoro w zupelnosci jej wystarczy 300kg lzejszy samochodzik i to pewnie
    3 drzwiowy.

  • 33. Data: 2011-06-03 19:59:56
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > A sprawdzałeś? Ja tak. Kierownica w Lanosie bez wsp. chodzi bardzo lekko.

    Kiedyś dużo tego sie przewinęlo, na kilknascie sztuk kilka nie miało
    wspomagania i była to po prostu mordęga.

  • 34. Data: 2011-06-03 20:08:05
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Po co młoda dziewczyna ma wozić ze sobą taką kupę stali jak lanos
    > skoro w zupelnosci jej wystarczy 300kg lzejszy samochodzik i to pewnie
    > 3 drzwiowy.

    Ta kupa stali to jest cos co moze uratowac zdrowie, a czasem zycie.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 35. Data: 2011-06-03 20:09:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-03 18:15, BearBag pisze:
    > Autor napisał że chce wydać 3tyś i kupić małe auto a wy polecacie
    > dużego lanosa którego nie kupi w normalnym stanie nawet za 4,

    Lanos nie jest wcale dużym samochodem.

    > szczegolnie jak ma miec wspomaganie.

    3kPLN i wspomaganie ;) Może jeszcze klimatyzację i do tego sprawną?
    Ten Lanos to dobry wybór.

    > Poza tym Lanos bez gazu pożera
    > benzyne po mieście w sposób straszny - ok 10l.

    ROTFL - a który to pojazd z tych niżej litrażowych nie spożywa tyle
    w mieście? No chyba, że miasto to 3 skrzyżowania na krzyż :)

    > I rozwalają mnie te twierdzenia że w małym aucie nie trzeba
    > wspomagania, ciekawe jakbyś sie czuł ucząc sie jezdzić na jakimś
    > puncie z City albo yaris a tu nagle dają ci takiego Lanosa w którym
    > nie idzie zaparkować bez naciągnięcia nadgarstów (jesli ktoś jest
    > początkującym kierowcą). Nawet seicentem bez wspom. cieżko sie kręci
    > jesli nie ma sie doswiadczenia.

    Ło matko. Pomyśleć, że mojej szanownej połówce lepiej się manewrowało
    poldolotem bez wspomagania, niż corollą z. O manewrowaniu reńką 19
    nawet nie wspomnę.

    > Ja bym mimo wszystko kupił jakiś popularny model, typu Corsa B, każdy
    > ci to naprawi, cześci (zamienniki) są za grosze, za 3500zl kupisz

    Ta, a Lanos to model niepopularny i powoduje tycie...

  • 36. Data: 2011-06-03 20:11:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > ja tam moją żonę dokładnie 2 miesiące po prawku wsadziłem od razu w
    > kompakta a rychło później jeszcze w ciut większe auto klasy C.

    LOL
    Klasa C to właśnie kompakt.

  • 37. Data: 2011-06-03 20:59:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-03 12:01, Tomasz Stiller pisze:

    > Co to ma być za pojazd? Przeglądając oferty na alledrogo wychodzi, że za
    > 3000 można kupić wszystko i nic. Zakładam, że w tej cenie będę szukał
    > autka, które już niedługo będzie pełnoletnie. Jakie samochody po takim
    > czasie nadają się do jazdy?

    A nie lepiej coś młodszego - konkretnie myślę o Seicento.
    Są wersje ze wspomaganiem (ewentualnie można je zawsze dołożyć - jest to
    proste).

    Samochód może żadna rewelacja, ale za to nie będzie bardzo stary.
    Części tanie, konstrukcja prosta, tani serwis itp. Trzeba tylko szukać
    egzemplarzy bez korozji.

    Bo jak kupisz coś pełnoletniego, to taki samochód albo będzie wymagał
    wrzucania w niego szuflami pieniędzmi, albo szybko zmieni się
    rozpadającego się, zardzewiałego szrota.

  • 38. Data: 2011-06-03 22:55:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:isadkn$dbe$1@inews.gazeta.pl...
    > Przy podobnych założeniach nabyłem Corsę B z półtoralitrowym dieslem.
    > Bez wspomagania - w takich małych samochodach jest na prawdę zbędne, o
    > ile ktoś nie ma niedowładu.

    różnica jest i to znaczna, tyle ze nie tyle chodzi o siłe potrzebną do
    kręcenie kierownicą a o *przełożenie* układu kierowniczego.
    Bez wspomagania musisz sie czasem sporo nakręcić, zeby uzyskać odpowiedni
    promień skrętu... ze wspomaganiem będzie to zdecydowanie przyjemniejsze.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 39. Data: 2011-06-04 00:11:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-06-03 19:59, BearBag pisze:
    > Kiedyś dużo tego sie przewinęlo, na kilknascie sztuk kilka nie miało
    > wspomagania i była to po prostu mordęga.
    Bo wiesz, no, ten teges ... kierownicą nie kręci się stojąc w miejscu :->

    Maciek

  • 40. Data: 2011-06-04 00:38:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-03, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:
    > Witam wszystkich serdecznie.
    >
    > Chciałbym kupić siostrze w prezencie na urodziny tzw. dupowóz. Siostra
    > jest świeżo po prawku. Egzamin zdała raptem dwa miesiące temu. Do tego
    > czasu jeździ sporadycznie samochodami rodzinki. Niemniej chciałbym jej
    > jak najszybciej kupić coś własnego, żeby nie zapomniała tego czego się
    > nauczyła. Takie autko na start.
    >
    > Wymagania
    > - Tanie, zakup do 3000 zł (tak, wiem...)
    > - Wspomaganie kierownicy
    > - Tanie części zamienne i prosta konstrukcja
    > - Raczej małe niż duże

    Szukaj czegoś popularnego: Astry, Lanosa, focus, fabia.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta