  • Data: 2011-06-06 12:29:48
    Temat: Re: Jaki tani samochód dla siostry
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Myślałeś nad polo? Tanie auto, proste, łatwe w naprawach. Ja wybrałem
    dla siebie jako pierwszy samochód, kosztowało więcej ale pewnie trochę
    starsze dostaniesz w tej kwocie.

    Plusy:
    - tanie
    - jeździ tego masa, tanie części
    - każdy mechanik naprawi
    - duży wybór na rynku

    Minusy:
    - małe
    - brzydkie :)

    Osobiście Ci tylko poradzę: nie bierz z silnikiem 1.0 45km, bo muł okropny.

    Wg mnie na pierwszy samochód w sam raz.

    PS Znajomy kupił synowi na pierwsze auto escorta za 2.400 (od Niemca,
    sam po nie jechał) i póki co (po roku używania) jest bardzo zadowolony,
    aczkolwiek nikt nie przyzna się do złego zakupu więc nie wiem czy
    rzeczywiście wszystko jest tak różowo ;)

    Ogólnie, patrząc po zakupach swoich kumpli celowałbym w auto proste ale
    drogie w swojej klasie cenowej, a nie w okazje które mało kosztują a
    okazują się padakami generującymi problemy przy każdej możliwej okazji.
    Cudów nie ma, jak ktoś coś sprzedaje tanio to znaczy że to coś jest mało
    warte.

    Pozdrawiam,
    Stachu