  • Data: 2013-01-17 05:55:01
    Temat: Re: Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > najtansze to bedzie wogole zrezygnowac z dzwonienia!

    Ze też nikt jeszczen a to nie wpadł... :)

    > 1. powrot na lono TP Orange i za 49 zl/miesiac masz abonament "na
    > kazdy dzien" - masz no limits: Polska, EU, USA/Kanada inne
    > (Norwegia......) - na stacjonarne, ale komorki platne

    abstrachując od faktu, iż pisałem, że jeszcze kilka miesęcy będzie
    obowiązywać umowa z mri czyli musiałbym wziąć nowy numer d TP (o ile się
    da) to w czym 49zł/m-c będzie lepsze od stanu darmowego w play gdzie
    również wszystkie stacjonarki są za free?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO