  • 11. Data: 2010-12-15 08:16:52
    Temat: Re: Jaki szybki procesor do porównywania ciągów znaków ?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:2...@g...one.pl...

    > Skoro masz gotową aplikację, to po prostu sprawdź. Bo my
    > tu możemy sobie rozmawiać, na jakiej maszynie będzie dzia-
    > łać lepiej, a potem się okaże, że aplikacja jest napisana
    > badziewnie (zresztą poniekąd już to wiadomo, skoro jest w
    > .NET ;) ) i będzie działać wolno zawsze.

    Najważniejsze pytanie: czy różnica w czasie obliczeń na różnych procesorach
    jest większa od czasu poświęconego tu na dyskusję na ten temat?

    Być może dowolny komputer kupiony dzień wcześniej policzy wszystko szybciej
    od najlepszej maszyny kupionej dzień później.

  • 12. Data: 2010-12-15 09:11:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-14 20:15, Użytkownik Aleksander napisał:

    > Jak w odpowiedzi wyżej.
    > Aplikacja jest "gotowa" - nie mam dostępu do źródła.
    > Wiem tylko tyle, że chodzi pod .NET :( ...

    Spytaj producenta aplikacji ile jąder/procesorów potrafi
    wykorzystać.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-12-15 14:50:14
    Od: Marx <M...@n...com>

    Kup najszybszy (w MHz) procesor, do tego SSD i powinno być dobrze.
    Podejrzewam że soft nie korzysta z wieloprocesorowości, ale dwa jądra
    się przydadzą, bo na drugim będzie pomykać windows, zresztą trudno teraz
    kupić szybką jednordzeniówkę.
    Do rozważenia, ile RAM, czy warto wersje 64bit systemu. Być może lepiej
    zainstalować np maksymalnie odchudzony WindowsXP stosowany przez
    overclockerów do bicia rekordów.
    Marx