  • Data: 2009-06-29 20:18:10
    Temat: Re: Jaki szybki dysk?
    Od: "lamer" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h2aen2.ah0.0@poczta.onet.pl...
    > "lamer" <l...@p...pl> wrote in message
    >
    > No to bardzo szybkie, zwazywszy ze Twój ramdysk mial tylko 110M/s.
    > Podejrzanie powolny ten ramdysk, skoro pamieci flash w dyskach
    > twardych osiagaja podobnego rzedu szybkosci.

    Jakis darmowy znalazlem, moze niedorobiony.

    > Jesli tylko stac Cie na wydanie 200 dolców to wydaje sie ten
    > dysk najlepsza i najbardziej uniwersalna opcja, bez kombinacji.
    > Wchodzi na gotowca do laptopa lub desktopa jako zamiennik dysku 2.5".

    Nie potrzebuje 60 GB, 30 GB kosztuje calkiem znosnie.

    > Zwłaszcza jeśli potrzebujesz tylko 8G to cena jest nie do pobicia, bo
    > szybkich dysków SSD o tak małych pojemnościach nie kupisz tanio...
    >
    > A jak wyglądałoby podłączenie szybkiej karty HDSD (speed 6) po USB 2?
    > Kupiłem sobie niedawno taką szybką (6) kartę HDSDmicro za 17 dolców
    > do aparatu photo. Wielkość 8GB, bez adaptera normalnej wielkości SD, ale
    > jego już miałem ze starej karty 2GB SDmicro kupionej do telefonu GSM.

    Karty klasy 6 to zdaje się 30 MB/s zapis/odczyt, czyli i tak mało.

    > Różnych opcji na takie "małe" pojemności wydaje się dziś być sporo...
    > I wszystko co wymyślisz będzie szybsze niż ten Twój dysk 5400rpm :-)

    Chyba jo. Godzinke temu przenosilem pliki z jednej partycji na druga- 20
    tysiecy pliko, 600 MB. Czas przenoszenia: 35 minut. Po prostu krew mnie
    zalewa, bo właśnie najczęściej takie małe pliczki mam do przenoszenia ;/

    lamer