  • 1. Data: 2013-12-11 19:42:08
    Temat: Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?
    Od: "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl>

    Cena nie jest relatywna, tak ja podalem by byla. Jesli za nieco wiecej
    mozna kupic cos lepszego niez proponowane przezemnie to prosze o info...

    Co kupic w takim razie w przedziala 300-400zl?

    Ace 2 - [300-600zl]
    Lenovo A800 [330-550zl]
    LENOVO A820 [400-700zl]
    ZTE 967s [420-600zl]
    HTC Desire HD [360-600zl]

    Widzialem takze na alledrogo jakigos chinczyka z logo: "Vrdon" ciekawe
    parametry mial, cos wiecie na jego temat?
    http://allegro.pl/smartfon-vordon-n2-3-5-wifi-2xsim-
    wys-z-pl-i3766841663.html

    Podobny do tych linkowanych ponizej s1, s3, s4.
    Z chinczykow:
    http://allegro.pl/s4-smartfon-bml-1ghz-dostawa48h-du
    al-sim-4-3-i3779937516.html
    http://allegro.pl/smartfon-discovery-v5-g-shock-wodo
    odporny-gw-12m-i3762743083.html
    (niska rozdzielczosc)
    http://allegro.pl/s1-bialy-4-3pl-3g-2-rdzenie-etui-d
    ost-7dni-i3782546137.html
    http://allegro.pl/smartfon-5-cali-i9500-s4-dual-sim-
    android-pl-menu-i3765825121.html
    http://allegro.pl/4-3-bialy-2-rdzenie-4gb-4-1pl-3g-g
    ps-dost-7dni-i3782836916.html

    Wymagania:
    * Obsluga karty do lub wiecej 32GB
    * Dual sim
    * Spelnienie wymagan AERO2
    * Sporo aplikacji do uruchomienia
    * Mozliwosc wylaczenia szpiegowania przez google i innych poprzez WiFi, BTS
    itd... Szpiegowanie = polozenie telefonu, uruchomione aplikacje itd itd...
    * By pociagna chwile na baterii, a nie po 4h ładować znów :/
    - sporo bedzie pracowal w WiFi
    - sporo w internecie i 3G
    - sporo filmow, programow
    * RAM min.256, fajnie jak by mial 512 lub wiecej
    * kamera kilka MPix

    Nabazgralem, nabazgralem, a teraz pozostaje poszczekac na Wasze odpowiedzi!

    T.V.

  • 2. Data: 2013-12-11 21:51:34
    Temat: Re: Jaki smartfoneczek do trzech lub 4 stuweczek?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.12.2013 19:42, T.V.M1M2M3NMM4 pisze:
    > Cena nie jest relatywna, tak ja podalem by byla. Jesli za nieco wiecej
    > mozna kupic cos lepszego niez proponowane przezemnie to prosze o info...
    >
    > Co kupic w takim razie w przedziala 300-400zl?
    nic.
    > Ace 2 - [300-600zl]
    > Lenovo A800 [330-550zl]
    > LENOVO A820 [400-700zl]
    > ZTE 967s [420-600zl]
    > HTC Desire HD [360-600zl]

    to wszystko padaki. naprawdę. nieznam nikogo zadowolonego z używania
    tych telefonów. mieć a używać - to dwie różne rzeczy z pewną niedużą
    częścią wspólną. poszukaj se arc s. karta 32 giga i jej część musisz
    przerobić na "pamięć wewnętrzną" - wtedy (moim zdaniem) masz jakieś szanse.

    > Widzialem takze na alledrogo jakigos chinczyka z logo: "Vrdon" ciekawe
    > parametry mial, cos wiecie na jego temat?
    > http://allegro.pl/smartfon-vordon-n2-3-5-wifi-2xsim-
    wys-z-pl-i3766841663.html

    tu kolega relacjonuje raz na jakiś czas swoje boje z pentagramem czy
    czymśtam podobnym. ja bym nie ryzykował.

    > Wymagania:
    > * Obsluga karty do lub wiecej 32GB
    > * Dual sim
    no to zapomnij o dobrych telefonach.
    > * Spelnienie wymagan AERO2
    > * Sporo aplikacji do uruchomienia
    Wow, zaczynasz wchodzić w sfere marzeń
    > * Mozliwosc wylaczenia szpiegowania przez google i innych poprzez WiFi, BTS
    naćpałeś się :) kup sobie nokie 3310

> [...]
    > - sporo w internecie i 3G
    > - sporo filmow, programow
    > * RAM min.256, fajnie jak by mial 512 lub wiecej
    na 256 będziesz miał problem oglądać fotki. na 512 taka operacja: znajdź
    ogłoszenie na tablicy pl, zobacz na mapie jak to jest daleko od obecnej
    lokalizacji, wybierz numer do ogłoszeniodawcy, zajmie Ci dobre parę
    minut (desireZ, se arcS) i będziesz miał szczęście jak Ci się telefon
    nie zawiesi - (tablet z supermarketu).

    > Nabazgralem, nabazgralem, a teraz pozostaje poszczekac na Wasze odpowiedzi!

    masz naprawdę wygórowane wymagania. Kwota do dyspozycji - niewielka. weź
    pod uwagę że to jak telefon działa, to miks hardwaru i softwaru. Im
    telefon bardziej popularny, tym z reguły lepsze wsparcie społeczności. W
    dalszym ciągu stareńki sgs2 z drugiej ręki, działa lepiej niż większość
    chińskich nowości w tej samej cenie. Za to w starociach
    (nieuszkodzonych) wiesz z czym moze być problem i czy da się go
    rozwiązać. wiesz czy i jak zrobisz roota, czy da się "dołożyć" pamięci
    drugą partycją na karcie sd - czy nie. Root umożliwia w pewnym stopniu
    zablokowanie dostępu do netu pewnym programom. Ja wiem jak to zrobić na
    soniaku, czy Ty już znalazłeś jak to zrobić na lenovo? Żaden nie
    pociągnie kilu godzin używania. stania - tak, ale używania nie. więc
    znowu do sgs2 kupisz tanie baterie albo powerpacki idealnie odpasowane
    do telefonu, do lenowo, pentagrama i innych - zapomnij.
    Aero2 - fajna sprawa, ale w świecie gdzie 1 giga kosztuje 1zł lub mniej
    - czy warto? Modem gsm-wifi - kosztuje 150zł i mocno oszczędza baterie
    telefonu.
    ToMasz
    ps. grand x in - tym się zainteresuj

  • 3. Data: 2013-12-12 07:06:42
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 11.12.2013 T.V.M1M2M3NMM4 <s...@z...pl> napisał/a:

    > Ace 2 - [300-600zl]

    Mowa o Samsungu?

    > * Dual sim

    Nie spełnia.

    > * RAM min.256, fajnie jak by mial 512 lub wiecej

    256? Masochista z Ciebie? 512 to absolutne minimum.

    > Nabazgralem, nabazgralem, a teraz pozostaje poszczekac na Wasze odpowiedzi!

    Ace 2 możesz skreślić :-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 4. Data: 2013-12-12 08:49:48
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-12-11 19:42, T.V.M1M2M3NMM4 wrote:
    > Cena nie jest relatywna, tak ja podalem by byla. Jesli za nieco wiecej
    > mozna kupic cos lepszego niez proponowane przezemnie to prosze o info...
    >
    > Co kupic w takim razie w przedziala 300-400zl?

    WP skreslasz? Lumia 620 jest calkiem fajnym telefonem, jesli
    ograniczenia WP nie przeszkadzaja.

  • 5. Data: 2013-12-12 09:52:58
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-11 19:42, T.V.M1M2M3NMM4 pisze:
    > * RAM min.256, fajnie jak by mial 512 lub wiecej
    > * kamera kilka MPix
    >
    > Nabazgralem, nabazgralem, a teraz pozostaje poszczekac na Wasze odpowiedzi!

    512 to już za mało na w miarę komfortowe używanie Androida 4xxx. Nawet
    kosztem innych funkcji wybierz coś co ma więcej pamięci.

  • 6. Data: 2013-12-12 09:55:12
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-12 08:49, atm pisze:

    > WP skreslasz? Lumia 620 jest calkiem fajnym telefonem, jesli
    > ograniczenia WP nie przeszkadzaja.

    Czy w takich telefonach z Windows na pokładzie można używać np. programu
    pocztowego Thunderbird?

  • 7. Data: 2013-12-12 11:28:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 12 Dec 2013 09:55:12 +0100, Trybun napisał(a):

    > Czy w takich telefonach z Windows na pokładzie można używać np. programu
    > pocztowego Thunderbird?

    A czy przy pomocy telefonu CAT można budować autostradę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2013-12-12 11:41:07
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ToMasz nabazgrał(a):

> [...]
    > wspólną. poszukaj se arc s. karta 32 giga i jej część musisz przerobić na
    > "pamięć wewnętrzną" - wtedy (moim zdaniem) masz jakieś

    Miałem dość długo i byłem zadowolony więć bez przesady. Dobry solidny
    telefon tylko na obecne czasy troszkę wolny.

  • 9. Data: 2013-12-12 12:46:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-12 08:49, atm pisze:

    > WP skreslasz? Lumia 620 jest calkiem fajnym telefonem, jesli
    > ograniczenia WP nie przeszkadzaja.

    Jakie ograniczenia ma WP?

    --
    MN

  • 10. Data: 2013-12-12 13:46:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-12-12 12:46, Marcin N wrote:

    > Jakie ograniczenia ma WP?

    Wez jednak pod uwage, ze przez dluzszy czas korzystam z Androida, ktory
    daje duzo swobody w "customizacji". Poza tym w pewnych kwestiach mam
    duze oczekiwania, ten zakres niekoniecznie bedzie istotny dla innych:
    http://interaktywnie.com/forum/grupy-dyskusyjne/wind
    ows-phone-pierwsze-wrazenia-1383737.html