  • 41. Data: 2013-09-28 22:11:22
    Temat: Re: Jaki smartfon ze zwykla karta sim ??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 21:42:46 +0200, JoteR napisał(a):
    > 1. Wszystkie ceny podawałem netto.

    No to ... jesli ci sie uda znalezc podobny abonament bez telefonu za
    30 zl brutto, czyli 24 netto, to przeplacasz 16 netto, czyli

    > Jaka kontrola skarbowa? Ja tego nie wrzucam w koszty.

    Ale to jednak "dla firm". Firma zazwyczaj wrzuca/potrzebuje faktury.

    > Nie wiem, od pięciu lat nie wysyłam.

    Taki HTC sam ci bedzie wysylal :-)

    J.

  • 42. Data: 2013-09-28 22:16:07
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "J.F." napisał:

    > No to ... jesli ci sie uda znalezc podobny abonament bez telefonu
    > za 30 zl brutto, czyli 24 netto, to przeplacasz 16 netto, czyli

    Chyba się pogubiłeś :-/

    JoteR

  • 43. Data: 2013-09-28 23:15:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 22:16:07 +0200, JoteR napisał(a):

    > Chyba się pogubiłeś :-/

    Nie. To ze bez telefonu Play chce 30zl netto, nie znaczy ze podobnego
    abo nie znajdziesz (wkrotce) za 24 netto, bo widze ze wszyscy sie
    skupili na celu 29 zl brutto ... plus cos jeszcze wyrwac od klienta.

    A wtedy twoje 39.99 netto to 16 zl drozej. *24=384, i to juz ttylko
    100zl taniej. Fakt ze to nadal dobra oferta ... o ile komus akurat te
    ilosci odpoowiadaja ...

    J.

  • 44. Data: 2013-09-29 01:33:33
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "J.F." napisał:

    > Nie. To ze bez telefonu Play chce 30zl netto, nie znaczy ze podobnego
    > abo nie znajdziesz (wkrotce) za 24 netto, bo widze ze wszyscy sie
    > skupili na celu 29 zl brutto ... plus cos jeszcze wyrwac od klienta.

    Wkrótce, inni... słyszę to odkąd czytam tę grupę.
    Mnie cyrograf kończy się za miesiąc. I nie, nie "przebieram nóżkami", żeby
    podpisać następny, ale nie mam zamiaru poświęcać czasu na długotrwałe
    poszukiwania, gdzie by tu wyrwać 5 zł. taniej. Zwłaszcza w sieciach, które
    nie oferują mi mozliwości skorzystania z nadajników "obcych". Ten czas wolę
    poświęcić na zarobienie pieniędzy na pokrycie tej oszałamiającej różnicy,
    która i tak nie pokryje mi różnicy w cenie aparatu.

    > A wtedy twoje 39.99 netto to 16 zl drozej.

    Od czego? Od hipotetycznych dywagacji "gdzieś, kiedyś"?
    Bo oferty z 1-gigabajtowym internetem w tej cenie, póki co - nie widzę.

    > *24=384, i to juz ttylko 100zl taniej.

    Przypominam, że wyjściowa teza była taka, że za aparaty w abonamencie
    przepłaca się straszliwie. Jak bardzo? Tę oczywistą dla poniektórych, acz
    starannie przez nich ukrywaną wiedzę staram się wydobyć od nich już piąty
    rok. Na razie stanęło na "100 zł. taniej". Co prawda nie wiadomo, od czego
    taniej, ale niech wam będzie. Coś słabo wam idzie, albo lubicie stopniować
    poczucie grozy ;->

    > Fakt ze to nadal dobra oferta ... o ile komus akurat te
    > ilosci odpoowiadaja ...

    Praktycznie każda oferta z trzycyfrową liczbą minut jest, jak dla mnie,
    "unlimited".
    Tym bardziej, że rozmowy zarówno wewnątrzsieciowe, jak i na numery
    stacjonarne są faktycznie "unlimited".
    A wracając do ceny aparatu - te 5 stów akurat mam w kieszeni, natomiast mam
    opory przed wyrwaniem z domowego budżetu (wydrenowanego z lekka zakupem
    podręczników dla trójki dzieci) ponad tysiąca złotych. Są pilniejsze wydatki
    ;-)

    JoteR