  • 31. Data: 2013-09-27 07:15:57
    Temat: Re: Jaki smartfon ze zwykla karta sim ??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Sep 2013 22:52:44 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):
    > Tu się kłania przypadek 87% procent pań z Gdańska, które nie widzą różnicy
    > ;-)
    > Najczęsciej to telefon za złotówkę. A jak liczyć rzeczywisty koszt takiego
    > telefonu, nie muszę chyba tłumaczyć.

    W tej chwili owszem, drogie te telefony za zlotowke.
    Dawniej nie bylo to takie wyrazne.

    J.

  • 32. Data: 2013-09-27 08:32:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    > Ależ tłumacz, śmiało.Na naukę ponoć nigdy nie jest za późno.
    > Więc jaki jest rzeczywisty koszt takiego np. HTC One S, dostępnego za 429
    > netto w taryfie za 39,99? Dla ułatwienia: ta sama taryfa bez telefonu
    > jest o dychę netto niższa a sam aparat wg ceneo kosztuje najmarniej 889
    > zł netto.Róznica na abonamencie wynosi w 24-miesięcznym okresie 240 zł
    > netto, a różnica w cenie aparatu - niemal dwukrotnie więcej. Zatem...?

    Być może to jest właśnie jeden z tych nielicznych przypadków, kiedy się
    opłaca? ;-)

  • 33. Data: 2013-09-27 17:17:41
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Maciej Bebenek" napisał:

    > Być może to jest właśnie jeden z tych nielicznych przypadków,
    > kiedy się opłaca? ;-)

    Jak już kiedyś pisałem - jestem ubogim człowiekiem i nie stać mnie na
    abonamenty beztelefonowe ani tym bardziej na prepaidy ;->

    JoteR

  • 34. Data: 2013-09-27 18:33:35
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 27 Sep 2013 17:17:41 +0200, JoteR napisał(a):

    > Jak już kiedyś pisałem - jestem ubogim człowiekiem i nie stać mnie na
    > abonamenty beztelefonowe ani tym bardziej na prepaidy ;->

    No offence, ale z ciekawości: poprawia Ci się jak poplujesz na
    prepaidowców? Czy to może inna motywacja?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 35. Data: 2013-09-28 02:02:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Sep 2013 23:31:44 +0200, JoteR napisał(a):
> [...]
    > netto.Róznica na abonamencie wynosi w 24-miesięcznym okresie 240 zł netto, a
    > różnica w cenie aparatu - niemal dwukrotnie więcej. Zatem...?

    Gdzie taka oferta ?

    J.

  • 36. Data: 2013-09-28 02:22:32
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "J.F." napisał:

    > Gdzie taka oferta ?

    W Jedynie Słusznej Sieci, Formuła Play Unlimited (plus 2 ptaszki) dla firm
    na przedłużenie. Parę dni temu, obmacawszy w salonie srebrny egzemplarz,
    prawie się zdecydowałem, ale pomyślałem sobie - mam jeszcze miesiąc czasu,
    poszukam przez ten czas haczyków, być może nawet z pomocą szanownej grupy
    ;->

    JoteR

  • 37. Data: 2013-09-28 15:47:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 02:22:32 +0200, JoteR napisał(a):

    > W Jedynie Słusznej Sieci, Formuła Play Unlimited (plus 2 ptaszki) dla firm
    > na przedłużenie.

    A jakie ptaszki ?
    Bo ja widze ze w Formula Play darmowe tylko rozmowy do Play,
    A w formule 4.0 z telefonem to 50zl.
    HTC one S kosztuje wtedy 289zl, co nadal jest dobra oferta.

    A, widze, dwa ptaszki, 300 minut do innych seci i 1GB internetu.

    Ale pomyliles jeden szczegol. +VAT.
    No i e-fakture ... jak na to kontrola skarbowa patrzy ?

> [...]
    > poszukam przez ten czas haczyków, być może nawet z pomocą szanownej grupy

    Wychodzi na to ze zaczyna sie wojna cenowa :-)

    Blokade na smsy premium maja dobra ? :-)

    J.

  • 38. Data: 2013-09-28 20:21:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

> [...]
    > zł netto.Róznica na abonamencie wynosi w 24-miesięcznym okresie 240 zł
    > netto, a różnica w cenie aparatu - niemal dwukrotnie więcej. Zatem...?

    jakoś nie mogę znaleźć takiej taryfy

  • 39. Data: 2013-09-28 21:42:46
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "J.F." napisał:

    > A, widze, dwa ptaszki, 300 minut do innych seci i 1GB internetu.
    >
    > Ale pomyliles jeden szczegol. +VAT.

    1. Wszystkie ceny podawałem netto.
    2. Jeśli gdzieś pominąłem słowo "netto" - patrz pkt. 1.

    > No i e-fakture ... jak na to kontrola skarbowa patrzy ?

    Jaka kontrola skarbowa? Ja tego nie wrzucam w koszty.

    > Blokade na smsy premium maja dobra ? :-)

    Nie wiem, od pięciu lat nie wysyłam. W każdym razie w Play24 jest dość
    rozbudowana sekcja blokad i ograniczeń kwotowych dla różnych rodzajów
    połączeń. Chyba działa, bo jedyne przekroczenia abonamentu mam po
    doładowaniach prepaidów dzieci.

    JoteR

  • 40. Data: 2013-09-28 22:02:44
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Maciej Bebenek" napisał:

    > jakoś nie mogę znaleźć takiej taryfy

    Kolega J.F. w końcu znalazł ;->
    http://dlafirm.play.pl/telefony/Telefony_retencja/
    Zjedź suwaczkiem na dół do 19,99 i postaw 2 ptaszki.
    I tak, wiem, że te 39,99 to kwota netto.

    JoteR