  • Data: 2021-06-23 15:45:52
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Jun 2021 14:53:21 +0200, Ewa wrote:

    > Dla mnie to nie był smartfon: przekątna 2", rozdzielczość 240x320px,
    > RAM 96 MB, pamięć wbudowana 130 MB. Wtedy mówiło się na nią "komórka",
    > najlepsza z najlepszych. Już dokładnie tego nie pamiętam, ale chyba
    > określenie "smartfon" spopularyzowało się dopiero później, z lepszymi
    > parametrami.

    Wczesniej byla E61
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Nokia_E61

    W zasadzie smartfon, choc jeszcze bez dotykowego ekranu.

    A twoja E51 ... jakby podobne parametry, wiec czemu nie smartfon?

    Gdzies wtedy pokazaly sie tez podobne telefony z windows CE, np HTC.
    Niby wyglada jak "zwykla komorka", a nawigacje odpalic sie da :-)

    > Zresztą to tylko nazwa. Dzisiaj nikt by nie kupił
    > "smartfona" z takimi parametrami.

    Dzis nie, ale pierwsze androidy tez byly duzo gorsze.
    Poza tym Android wymagajacy - bez niego slabsze parametry starczaly na
    wiecej.
    Zobacz na pierwsze nawigacje - 64MB RAM, procesor ze 200MHz, jeden
    rdzen - a nawigowaly rownie dobrze :-)

    > Praktycznie tak. Zadaję trasę, ruszam i prawidłowe wskazówki co do
    > jazdy mam po kilkunastu minutach. Zresztą jest to opisane w Internecie
    > jako jedna z wad Lumii 535 DS.

    No coz - dedykowane nawigacje tez chwile startowaly, ale w dobrych
    warunkach odbioru - nie az tak.

    > Chyba jej się pogarsza. Straciłam już ochotę do powtarzania tych prób.
    > Muszę kupić dobrego smartfona.

    A tu praktycznie kazdy wspolczesny Android dobrze dziala.

    J.