  • Data: 2021-06-17 07:27:44
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.06.2021 Ewa <E...@c...com> napisał/a:

    > Czyli moje podejście, że najlepszym wyjściem jest kupić smartfona w
    > Internecie, np. na Allegro i sprawdzić w czasie przysługujących 14 dni
    > czy spełnia oczekiwania. Ale collie pisze o sprawdzeniu w praniu czyli
    > po uruchomieniu programu nawigacyjnego. Nie wiem czy taki zwrot byłby
    > możliwy po zainstalowaniu na nim jednego, a może kilku programów
    > nawigacyjnych, a potem jego/ich odinstalowanie. Do tej pory zakładając

    A czemu nie? Chcesz sprawdzić, czy spełnia Twoje oczekiwania związane
    z nawigacją. Jak to inaczej sprawdzić, nie używając nawigacji?

    Ja bym zainstalował programy do testowania GPS oraz nawigację,
    a potem zwyczajnie przywrócił do ustawień fabrycznych. Oczywiście bez
    ściągania folii z ekranu itp.

    > Czy ktoś ma takie doświadczenie z podejściem do tego sprzedawców i
    > konkretnie których sprzedawców? Przyjmą taki zwrot czy uznają, że towar
    > pokazuje oznaki użytkowania?

    Moja propozycja: kupić od znanej firmy. Nie powinni robić problemu
    ze zwrotem.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.