    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Date: Mon, 14 Jun 2021 16:25:59 +0200
    <sa5v17$b3$1@news.icm.edu.pl> <60c6f599$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <1l84v5es5dp4h$.1izu6cg8zx47v.dlg@40tude.net>

    W dniu 14.06.2021 o 16:06, J.F pisze:

    > Zobacz np to
    > https://developer.android.com/reference/android/loca
    tion/GpsStatus.Listener?hl=en

    > GpsStatus.Listener
    >
    > Added in API level 3
    > Deprecated in API level 24
    >
    > Use GnssStatus.Callback instead.
    >
    > No i czego w programie uzyjesz?
    >
    > A tymczasem pierwsze jest w starych androidach, drugie w nowszych,

    Można użyć obu, ale takie nadmiarowe pisanie aplikacji nie jest
    bezkosztowe. Ostatecznie nikt nie chce używać starego tylko nowe. Ten
    stary kod też trzeba jakoś pielęgnować. Przyjdzie nowa funkcjonalność
    apki i będzie trzeba zakodować na starych funkcjach i na nowych i może
    jeszcze jakichś pośrednich.

    Jak napisałem, problem jest z szybką ewolucją systemów operacyjnych w
    sytuacji gdy nie mają wydzielonej warstwy bibliotek. Właściwie od lat
    programowanie tak dup..to wygląda. Co chwila zmieniają się narzędzia,
    języki. Jakieś nadzieje daje dotnet, ale ... no nie wiem. Był dotnet,
    jest dotnet-core, za chwilę będzie nie wiadomo co. Apka może być
    funkcjonalnie prosta, ale ciągle w czymś trzeba ją zrealizować i potem
    utrzymywać.