    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki smartfon niedotykowy?
    Date: Tue, 20 Sep 2011 15:27:11 +0200

    Dnia 2011-09-20, o godz. 14:55:20
    "!sp" <s...@a...er> napisał(a):

    > Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    > wiadomości news:20110920122821.124f0349@babcia-workstation...
    >
    > 7 cali jest w sam raz. Nie ma takich smarkfonów

    Jest Galaxy Tab ;-) Tylko że rozmowa via tryb głośnomówiący albo
    słuchawki na kabelku albo po BT. Oprócz tego że to tablet to jest to w
    pełni funkcjonalny telefon.

    > na 4" niewiele widać, 20" zawadza

    Zawsze możesz postawić jakiegoś tableta czy netbooka. Tyle że nie
    umieścisz tego za optymalnie - chyba że w TIR-ze.

    > Lepsze byłby przeźroczysty obraz wyświetlany na szybie przed
    > kierowcą., a nie ekran z boku.

    Mi akurat rozwiązania z HUD-em nie za bardzo pasują. Do wyświetlania
    mapy zbytnio się nie nadaje - bo żeby to miało odpowiednią ostrość i
    ilość szczegółów to może przesłaniać zwykły widok. Mi najbardziej
    pasuje uchwyt w lewym dolnym rogu ekranu - jest w zasięgu wzroku
    podczas normalnej jazdy a jednocześnie nie zasłania tyle co urządzenie
    po środku szyby.

    Zdrówko