  • 1. Data: 2013-05-20 10:46:34
    Temat: Jaki smartfon?
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Kończy mi sie dwuletnia umowa w Play i zastanawiam się, jaki smartfon
    sobie wybrać (mam zamiar wziąć znowu na 2 lata)? Mam obecnie Samsunga
    i5700 Spica na Androidzie 2.1-update1, który rewelacyjny nie jest, jak
    wiadomo... ;) Zależy mi na najnowszym Androidzie, dobrym ekranie
    dotykowym i szybkim procku... Reszta 'ficzersów' jak najbardziej mile
    widziana. :) Dostałem wstępną propozycję na Sony Xperia E za 49 zl,
    Huawei G300 za 59 zł czy też LG L3 za symboliczna złotówkę... Proszę o
    radę, propozycję, sugestie... :)

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2013-05-20 11:49:16
    Temat: Re: Jaki smartfon?
    Od: a <...@...com>

    Z tych trzech polecam Xperie E - niby budżetowa ale chyba
    najznośniejsza. LG3 za słaby procek... wię raczej tylko dla
    początkuących i mało wymagających.

  • 3. Data: 2013-05-20 11:58:54
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 20 maja 2013 (10:46:34) napisano:

> [...]
    > widziana. :) Dostałem wstępną propozycję na Sony Xperia E za 49 zl,
    > Huawei G300 za 59 zł czy też LG L3 za symboliczna złotówkę... Proszę o

    Od LG L3 trzymaj się z daleka - koszmarny ekran o niskiej
    rozdzielczości.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 4. Data: 2013-05-20 15:22:14
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    W sumie, po wstępnym przeglądaniu w Google wytypowałem Samsunga Galaxy
    Ace II i HTC Desire X. Jeszcze interesujący wydawał się LG swift L7, ale
    często czytałem wypowiedzi dotyczące słabego softu i żadnych/opóźnionych
    aktualizacji... Chyba będę pytać o te 2 wymienione na poczatku podczas
    przedłużania umowy. Jakieś inne propozycje?

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2013-05-20 15:41:11
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "OMSON" napisał:

    >W sumie, po wstępnym przeglądaniu w Google wytypowałem
    > Samsunga Galaxy Ace II i HTC Desire X. Jeszcze interesujący
    > wydawał się LG swift L7, ale

    ...ale o jakich kwotach mowa? Bo z wistującego postu wynikało, że chcesz
    przedłużyć się w "Formule M" (59 zł/mies.) przy cenie telefonu ~50 zł. A
    wymienione powyżej to już raczej 200...400 zł.

    >. Jakieś inne propozycje?

    Samsung Galaxy S4, skoro cena nieistotna.

    JoteR

  • 6. Data: 2013-05-20 22:02:25
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 20.05.2013 10:46, OMSON pisze:
> [...]
    > widziana. :) Dostałem wstępną propozycję na Sony Xperia E za 49 zl,
    > Huawei G300 za 59 zł czy też LG L3 za symboliczna złotówkę... Proszę o
    żaden. Nie wiem w jakim biznesie pracujesz, ale spróbuj sobie wyobrazić
    rower górski na 2 amortyzatorach z hamulcami tarczowymi i w instrukcji
    jest napisane że można jeździć tylko po płaskim terenie bez dziur i
    delikatnie hamować. To po co taki rower? Łapiesz? Telefon jest
    telefonem, urządzenie z androidem, ma telefon jako dodatek, często marny
    dodatek. Co więc ma? Duży ekran, dużo punktów, szybki procesor
    umożliwiający... Zaraz zaraz. Żaden z wymienionych telefonów nie
    spełnia tych kryteriów. O ile nie masz konkretnych wymogów co do
    androida (typu ivona mi książki czyta i nic więcej) to na dzień
    dzisiejszy rozsądny poziom to galaxy s2, minimum to S/E arc s. Celowo
    wymieniłem starocie, bo to rynek i użytkownicy weryfikują do czego się
    urządzenie nadaje, a nie reklamy i cena w abonamencie.
    ToMasz

  • 7. Data: 2013-05-21 09:30:49
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-05-20 10:46, OMSON pisze:
> [...]
    > widziana. :) Dostałem wstępną propozycję na Sony Xperia E za 49 zl,
    > Huawei G300 za 59 zł czy też LG L3 za symboliczna złotówkę... Proszę o

    Jak duży ma być wyświetlacz i sam telefon?
    Jaka klasa cenowa, czyli wysoki abo czy niski z podstawowymi modelami tylko?
    Telefon ma być wydajny czy raczej długo trzymać na bateriach?

  • 8. Data: 2013-05-30 18:39:36
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Kończy mi sie dwuletnia umowa w Play i zastanawiam się, jaki smartfon sobie
    > wybrać (mam zamiar wziąć znowu na 2 lata)?

    Recenzja:
    http://miuipolska.pl/xiaomi-mi2-nasza-recenzja/

    Specyfikacja:
    http://miuipolska.pl/3-urodziny-xiaomi-mi2a-i-mi2s-z
    aprezentowane/

    Niestety, w Polsce chyba wciąż niedostepne, więc bardziej jako ciekawostkę
    podaję.
    No, ale sam system od nich można wgrać do b. wielu telefonów.

    latet

  • 9. Data: 2013-06-05 06:42:19
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Latet wrote: