  • Data: 2012-02-20 23:47:43
    Temat: Re: Jaki smartfon ;)
    Od: "Akarm" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz" napisał:

    > rozwiń temat, właśnie myślę o zakupie se xperia active, nie zauważyłem
    > żeby ktoś narzekał na zasięg...

    Nie spotkałem aparatu, który nie miałby problemów z zasięgiem o ile sygnał
    nie jest maksymalny. W Warszawie w domu (Bródno) czy w pracy (Mokotów) gdzie
    sygnał jest o jedną kreskę słabszy, każdy SE po wzięciu do ręki wyświetla
    komunikat "Tylko alarmowe". Sprawdzałem 4 różne modele w sieci Orange.
    Serwis pisał, że wszystko jest zgodne ze specyfikacją producenta. A telefony
    nie działają. Pani z partyline Orange potwierdziła, że jej W910i też ma to
    samo, ale jej nie przeszkadza, bo ma inne zalety. Mój kolega też chwali
    swój: Xperia mini pro - a żeby zadzwonić włazi w okno. :) Ilu połączeń nie
    odebrał, ile z tego powodu stracił, nie przyzna się. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl