  • 61. Data: 2014-04-24 13:16:44
    Temat: Re: Jaki skuter 125
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 12:56:27 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

    > Użytkownik "MrGlub" napisał

    > Nikt nie twierdzi że skuter nie jest jednośladem. Oczywiście że jest.
    > Taczki zresztą też są jednośladem, jednak ani taczki, ani skutery nie są
    > motocyklami.

    zmieniłeś PoRD?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 62. Data: 2014-04-24 13:27:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-24 12:25, RadoslawF pisze:

    > Bo debil zawsze innych o to oskarża.

    Alez to nie oskarzenie tylko stwierdzenie faktow. Dowodem tego jest Twa
    bliskotliwa wypowiedz ktora zacytowalem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 63. Data: 2014-04-24 13:27:40
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał

    > zmieniłeś PoRD?

    Twierdzisz że pies jest kotem?

    --
    Hinek

  • 64. Data: 2014-04-24 13:28:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-24 13:27, Hinek pisze:
    > Użytkownik "masti" napisał

    > Twierdzisz że pies jest kotem?

    taczka nie jest pojazdem mechanicznym wiec Twoj przyklad byl z dupy.

  • 65. Data: 2014-04-24 13:30:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-04-24 10:58, MrGlub pisze:

    > Skuter czy motocykl to tylko nazwa nadwozia dla jednośladu.

    A co z motocyklami ktore nie sa jednosladami ?

  • 66. Data: 2014-04-24 13:33:27
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał

    > taczka nie jest pojazdem mechanicznym wiec Twoj przyklad byl z dupy.

    Zgadza się, ale pisałem w kontekście przykładu Gluba - o rowerach :)

    --
    Hinek

  • 67. Data: 2014-04-24 13:35:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 13:27:40 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał

    > Twierdzisz że pies jest kotem?

    twierdzę, że znowu masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.

  • 68. Data: 2014-04-24 13:51:11
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał

    > twierdzę, że znowu masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego.

    Co do zrozumienia słowa pisanego przypominasz mi tego faceta z
    kawału o napisie "dupa" na płocie.

    --
    Hinek

  • 69. Data: 2014-04-24 13:55:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Apr 2014 13:51:11 +0200 osobnik zwany Hinek napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał

    > Co do zrozumienia słowa pisanego przypominasz mi tego faceta z kawału o
    > napisie "dupa" na płocie.

    zaklinaj dalej rzeczywistość.
    To jak z tym PoRD?

  • 70. Data: 2014-04-24 14:33:51
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał

    > To jak z tym PoRD?

    A jak z "rybą śródlądową" ?
    Zauważ, że przez kilkanaście postów nie napisałeś
    nic konkretnego...Dlaczego mam poważnie traktować
    takie odpowiedzi:

    nie masz pojęcia
    czytaj mniej bzdur
    powielasz bzdury
    wypadałoby się douczyć
    tupnij nóżką
    poskarż się pani
    uważasz się za oświeconego
    masz problem ze zrozumieniem słowa pisanego

    To są twoje posty....cała ich treść.

    Tak się składa, że bawią mnie ziejący złośliwością
    wyniośli "wojownicy klawiatury" Bawią mnie i już :)
    No przedłuż sobie jeszcze bardziej ptaszka,
    napisz jeszcze coś , no proszę :)

    --
    Hinek