    From: Tomasz Stafiński <j...@j...net>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Jaki serwer news dla programisty?
    Date: Sun, 20 Feb 2011 11:01:04 +0000 (UTC)

    Dnia 20.02.2011 Szyk <s...@o...pl> napisał/a:
    > Szukam dobrego serwera news i nie mogę znaleźć. Zależy mi na tym by
    > zachowywał się jak bramka Google. Czyli żeby:
    > 1. nie kasował postów wysyłanych na wiele grup,
    Tylko co to ma wspólnego z programowaniem? Generalnie crossposty
    w hierarchii pl. nie są mile widziane i powinieneś to przyjąć
    do wiadomości. A jeśli już umieszczasz crosspost to powinieneś
    dodać Followup-To na jedną grupę. Poczytaj Netykietę.

    > 2. żeby akceptował wiadomości z załącznikami
    To w hierarchii pl. też nie jest dozwolone. O tego są grupy .binaries
    i bin. (AFAIR). i każdy serwer, który ma te grupy na liście nie powinien
    blokować umieszczania binarek.

    > 3. żeby miał grupy alt.pl i pl. a może i pozostałe polskie
    > dodatkowo:
    Te ma większość serwerów.

    > 4. żeby można było z niego korzystać w programie do grup dyskusyjnych
    > (np. Thunderbird)
    To ma każdy serwer Usenet.

    > Obecnie korzystam z news.neostrada.pl i on nie spełnia pierwszych dwóch
    > moich wymagań. Próbowałem serwery task i onet ale one nie mają grupy
    > pl.comp.lang.c (czyli na pewno nie spełniają wymagania 3). Google nie
    > spełnia wymagania 4.
    > Jaki serwer news byście polecili?
    Ja korzystam z news.icm.edu.pl.

    Pozdrawiam,