  • Data: 2010-04-20 18:16:15
    Temat: Re: Jaki serwer NAS (Nosz kur... reaktywacja)
    Od: "Adam Jedrysik / jedrysik.com" <""temp\"@gethe@s...@j...com"> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie padł mi trzeci dysk zewnętrzny. Tym razem 1TB HP. [...]
    > Postanowiłem przesiąść się na NAS [...] Interesują mnie rozwiązania
    > pozwalające na zrobienie "lustra" [...] Koszt ma znaczenie...

    Rozwiązanie dobre, nie jest to moze backup w pelni znaczenia,
    ale robi co do niego nalezy i chroni bardziej niz pojedynczy dysk USB.

    Zerknij na WD MyBook lub Welland ME-580J, przy 2x1TB to koszt 700-800zl.
    Wyzej to np. Iomega Ultramax, Netgear, Qnap...

    Jedna rzecz, ktora musze sprawdzic - czy przy mirroringu mozna wyciagnac
    dysk i odczytac dane bez NAS'a. Pomocne tak w przypadku "pozyczenia"
    danych na jakis wyjazd jak i przy padzie urzadzenia.

    --
    Pozdrawiam, Adam Jędrysik
    www: http://jedrysik.com - fotografia