  • 21. Data: 2013-11-08 00:24:02
    Temat: Re: Jaki serwer
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 17:24:46 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Potrafi, tylko nie chce.

    Jakoś tak rok temu, mieli dobry interfejs. Nie wiedzieć czemu wprowadzili nowy
    kompletnie do doopy.

  • 22. Data: 2013-11-08 01:18:06
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 00:24:02 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Jakoś tak rok temu, mieli dobry interfejs. Nie wiedzieć czemu wprowadzili nowy
    kompletnie do doopy.

    dlaczego uważasz że jest do dupy. Wszyscy tutaj twierdzą że jest zły a nikt nie
    potrafi wyartykułować dlaczego. Dobry jest bo bezproblemowo działa nie tylko na
    komputerach ale i na telefonach itp sprzęcie przenośnym. Ktoś pisał że to jedyny
    czytnik co działa na małogabarytowym sprzęcie przenośnym.

  • 23. Data: 2013-11-08 10:09:28
    Od: max441 <m...@w...pl>

    news.aioe.org

  • 24. Data: 2013-11-08 15:59:23
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    max441 <m...@w...pl> wrote:

    > news.aioe.org

    Z którego postów nie widać na niektórych innych serwerach.

    Jacek, jak Atman Cię nie zadowoli, to mogę dać Ci dostęp do news.chmurka.net.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 25. Data: 2013-11-09 01:38:07
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik k...@g...com napisał:
    > W dniu piątek, 8 listopada 2013 00:24:02 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    [..]

    > dlaczego uważasz że jest do dupy. Wszyscy tutaj twierdzą że jest zły a nikt nie
    potrafi wyartykułować dlaczego.
    [..]

    Już Ci pisałem (a przynajmniej tak mi się wydaje)
    1. do każdego CRLF dodaje drugie CRLF podwajając ilość linii tekstu.
    2. najwyraźniej nie wspiera kasowania cytatów bo odnosisz się do jednego
    zdania a cytujesz całego posta.
    3. nie rozpoznaje delimitera sygnatury.
    4. nie zawija linijek na 80-tym znaku.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 26. Data: 2013-11-09 08:42:15
    Od: max441 <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-08 15:59, Adam Wysocki pisze:

    > Z którego postów nie widać na niektórych innych serwerach.

    Kurcze nie wiedziałem.

  • 27. Data: 2013-11-09 14:26:31
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 9 listopada 2013 01:38:07 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:

> [...]
    >
    > 1. do każdego CRLF dodaje drugie CRLF podwajając ilość linii tekstu.
    >
    > 2. najwyraźniej nie wspiera kasowania cytatów bo odnosisz się do jednego

    To Twoje zdanie. Ktoś inny pisał że tak właśnie ma być. Chyba w kontekście urządzeń
    typu telefon. Nie znam się na tym i mam to głęboko w dupie. Jak masz jakiś cudowny
    najlepszy ze wszystkich czytnik to sobie go ustaw żeby sam CFRL poprawiał. Mnie
    pasuje ten z googla i na razie nie zamierzam nic zmieniać. To co napisałeś u mnie
    wyświetla się poprawnie. To co napiszą inni czytnikiem googla tez wyświetla się
    poprawnie. To Ty masz problem a nie ja. W czapce z daszkiem też mi nie wolno chodzić
    bo Tobie to nie pasuje?

  • 28. Data: 2013-11-09 14:37:07
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    nie pytam tej globalnowiochowej cip...
    pytam pozostałych:
    jak z tego g... korzystać:
    http://zsyp.eu/smieci/nowe_google_grups.png

  • 29. Data: 2013-11-09 15:03:29
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 08.11.2013 o 01:18 <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > działa nie tylko na komputerach ale i na telefonach itp sprzęcie
    > przenośnym. Ktoś pisał że to jedyny czytnik co działa na małogabarytowym
    Opera też działa, to do wiadomosci innych.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 30. Data: 2013-11-09 15:59:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Janusz napisał:

    > Opera też działa, to do wiadomosci innych.

    Co znaczy "działa"? Jeśli chodzi o zawijanie wierszy, gdy kotoś ma takie
    życzenie, to chyba wszystkie czytniki na sprzęcie przenośnym to potrafią.

    Natomiast *nieprawdą* jest, że googlowy wynalazek potrafi coś więcej,
    na przykład naprawić to, co wcześniej zepsuł. Drobiowe wypłody oglądane
    googlem mają tak samo zmasakrowane cytaty, jak w każdym innym czytniku.
    To do wiadomości innych.

    Jarek

    --
    Jak odpowiem, to roztropnie