    Date: Wed, 10 Nov 2010 09:15:37 +0100
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki samochód na budżetowego stealt=?ISO-8859-2?Q?h_campera=3F?=

    Massai wrote:

    > Może i tak, ale to trochę nietrafione porównanie imho. W żeglowaniu
    > ważne jest jednak samo żeglowanie, czyli navigare necesse est ;-)

    A w camperowaniu samo jeżdżenie w miejsca gdzie nie będzie pensjonatu,
    itp. itd...

    > A samo przemieszczanie się kamperem, no coż, trudno w tym dostrzec
    > jakieś specjalne plusy.
    >
    > Jedyne co to takie nocowanie na kempingach, bo ta mityczna "wolność,
    > zatrzymuję się gdzie chcę", jest własnie mityczna, bo w praktyce
    > okazuje się że znacznie łatwiej znaleźć jakiś pensjonat niż miejsce
    > gdzie wolno zanocować kamperem, i nie będzie to parking przy
    > autostradzie ;-)

    Zależy gdzie by ktoś jechał.

    Jest wiele miejsc (nawet w Europie i to poza Skandynawią) gdzie nie ma
    pensjonatów itp. Nie każdy musi lubić przewalające się tłumy :)

    BTW. to ma być stealth camper, czyli ma wyglądać z zewnątrz jak zwykły
    samochód co jak rozumiem ma ułatwiać nocowanie poza "miejscami
    wyznaczonymi" :)

    > Ale, jak już pisałem, co kto lubi.
    > Jeden woli chodzić po górach od schroniska do schroniska, drugi będzie
    > dźwigał namiot i śpiwór, i wedrował od pola namiotowego do pola
    > namiotowego.

    Są jeszcze na świecie góry (i to wcale blisko) gdzie nie ma pól
    namiotowych, tłumu turystów itd. Szlaków zresztą często też nie ma :)

    pzdr
    \SK