  • 1. Data: 2012-01-26 22:19:44
    Temat: Jaki router
    Od: tyran <t...@o...pl>

    Witam

    Chcialbym wymienic router. Glowny i chyba jedyny powod to brak
    gigabita oraz n-ki dla WIFI. Moj obecny router to draytek vigor
    2910vg. Tego pewnie opyle na allegro i teraz pytanie co kupic.
    Ponizej lista rzeczy, ktore mam/chce miec:
    - draytek ma dwa WANy - uzywam tylko jednego
    - USB do podpiecia drukarki (Brother HL-2030)
    - draytek ma serwer VPN - chwilowo nie uzywam, ale
    nowy router moglby rowniez miec (wystarczy PPTP) (opcja)
    - gigabit, 4porty
    - DynDNS - uzywam
    - WIFI n - to tez chce miec

    Chyba najwazniejsze wymienilem. Jakies propozycje?

    pzdr.

    --
    tyran

  • 2. Data: 2012-01-26 22:36:10
    Temat: Re: Jaki router
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Thu, 26 Jan 2012 23:19:44 +0100
    tyran <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    > - DynDNS - uzywam
    > - WIFI n - to tez chce miec
    >
    > Chyba najwazniejsze wymienilem. Jakies propozycje?

    To chyba sobie odpowiem: Draytek Vigor 2130n lub 2130vn w zaleznosci
    czy bede w przyszlosci uzywal VOIP-a czy nie.

    Jakies inne pomysly?

    --
    tyran

  • 3. Data: 2012-01-26 23:05:18
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-26 23:19, tyran pisze:
> [...]
    > - DynDNS - uzywam
    > - WIFI n - to tez chce miec
    >
    > Chyba najwazniejsze wymienilem. Jakies propozycje?

    I tak kupisz najtansze gowno to co za roznica ?

    Jakbys chcial faktycznie cos firmowego to mozna sie zastanawiac a tak to
    nie ma nad czym.

  • 4. Data: 2012-01-26 23:31:17
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    TP-LINK TL-WR1043ND
    www.tp-link.com/en/products/details/?model=TL-WR1043
    ND
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2012-01-27 08:09:43
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Fri, 27 Jan 2012 00:05:18 +0100
    Zenek <t...@p...pl> wrote:

    > I tak kupisz najtansze gowno to co za roznica ?

    Dlaczego uwazasz, ze najtansze?

    > Jakbys chcial faktycznie cos firmowego to mozna sie zastanawiac a
    > tak to nie ma nad czym.

    Podaj przyklady ...

    --
    tyran

  • 6. Data: 2012-01-27 08:13:58
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-27 09:09, tyran pisze:

    > Dlaczego uwazasz, ze najtansze?

    > Podaj przyklady ...

    Ty podales przykladowe skrzynki akurat to te z najnizszej polki. A te z
    najnizeszej polki roznia sie w zaleznosci od producenta obudowa i
    naklejkami i maja 30 procent deklarowanej wydajnosci. Nie ma wiekszej
    roznicy ktora z nich kupisz.

    Jakbyus chcial cos z wyzszej polki wtedy trzeba by sie zastanowic i
    mozna cos zaproponowac.

  • 7. Data: 2012-01-27 08:25:55
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-01-27, o godz. 00:31:17
    astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał(a):

    > TP-LINK TL-WR1043ND
    > www.tp-link.com/en/products/details/?model=TL-WR1043
    ND

    To samo chciałem zaproponować. Dokładnie według potrzeb. A jeśli
    potrzeba coś więcej to można załadować openwrt.

    Zdrówko

  • 8. Data: 2012-01-27 09:07:25
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    ND

    > To samo chciałem zaproponować. Dokładnie według potrzeb. A jeśli
    > potrzeba coś więcej to można załadować openwrt.
    >
    > Zdrówko

    Wiesza się co jakiś czas. Czasem raz w tygodniu, czasem raz w miesiącu.

  • 9. Data: 2012-01-27 09:50:54
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2012-01-27 10:07, gawfron pisze:

    ND

    > Wiesza się co jakiś czas. Czasem raz w tygodniu, czasem raz w miesiącu.

    W dodatku ma dziwną przypadłość, że potrafi zakłócać pracę w sieci
    lokalnej powodując spore straty dochodzące do 50%! Może dwa egzemplarze,
    z którymi miałem do czynienia były z tej samej partii lecz tu bym się
    zastanowił nad produktem.

  • 10. Data: 2012-01-27 10:17:44
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-01-27, o godz. 10:07:25
    gawfron <g...@s...pl> napisał(a):

    ND

    > Wiesza się co jakiś czas. Czasem raz w tygodniu, czasem raz w
    > miesiącu.

    Raczej wada egzemplarza. Mam w sumie ~10 sztuk w różnych miejscach i na
    różnych łączach (kablówka, Neo, DSL od IPartners) i miałem problem z
    jedną sztuką. Zawieszał się tak że tracił losowo połączenie z WAN. Po
    opisie problemu dostawca wymienił na inny egzemplarz w ramach gwarancji
    i problemy się skończyły.

    Zdrówko