  • Data: 2014-11-20 19:09:28
    Temat: Re: Jaki programator do AVR
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do czego dążysz? Chcesz mi udowodnić że dołożenie do biznesu 1k/mc
    > bardziej mi się opłaci niż zajęcie się kolejnym projektem i zarobienie
    > na nim? Nie da się tego włożyć do jednego worka i przyjąć jednej zasady.

    Ale przecież właśnie piszesz, o tym, że lepiej jest zaoszczędzić, niż
    zająć kolejnym projektem.

    Nie chodzi o to, czy 1000 zł to dużo czy mało. Jak mam wydać 50 zł też
    się zastanawiam 3 razy,
    W tym konkretnym przypadku jednak chodzi o to, że wydłużenie czasu
    programowania n razy (bo to nie jest 10-15%) z powodu zastosowania np.
    asemblera, to wymierna strata.

    Przynajmniej dla mnie - biorąc pod uwagę, ile różnych rzeczy czeka na
    swoją kolej, to przedłużanie prac tylko po to, żeby zaoszczędzić tysiaka
    jest po prostu nieekonomiczne.

    Oczywiście, jeśli masz tyle wolnego czasu, że możesz sobie na to
    pozwolić, to wolna wola - możesz ten czas zmarnować na to.
    Chociaż, jeśli prowadzisz interes parę lat, to raczej chyba powinieneś
    poświęcić czas na to, żeby mieć tyle pracy, żeby czasu wolnego nie mieć :)

    I wtedy okaże się, że głównym kryterium jest właśnie czas, i tam gdzie
    nie jest to naprawdę konieczne, nie ma sensu się grzebać w asemblerach
    itp. Bo to czysta strata pieniędzy.