    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki programator do AVR
    Date: Thu, 20 Nov 2014 15:09:20 +0100
    <m44bul$33r$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <m44nm4$r8h$1@mx1.internetia.pl>
    <m45f2o$j35$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <m45ksi$c3v$1@node2.news.atman.pl>
    <m47piq$52f$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    W dniu 2014-11-15 o 15:56, Robert Zemła pisze:

    > Wybacz, ale dla mnie oszczędność rzędu 1k pln/mc nie jest byle g...em.
    > Też prowadzę podobną firmę. Od 8 lat...

    Te 1kpln/mc wyliczyłeś z produkcji 1000 szt/mc. Nie wiem czy
    teoretyzujesz czy faktycznie masz taką sprzedaż. Z kolei sam napisałeś,
    ze co innego gdy zarobek jest rzędu 100zł/sztukę. Czyli jeśli nie
    teoretyzujesz, to sprzedajesz 1000 szt miesięcznie z zyskiem na sztuce
    znacznie mniejszym niż 100 zł. No powiedzmy z 10 zł/szt albo i mniej.
    Ja sprzedaję swoje produkty w liczbie nie większej niż 20 na rok. Nie
    opłaca mi się obniżać kosztów po 1 zł na sztuce :)

    --
    pozdrawiam
    MD