  • Data: 2014-11-14 00:20:12
    Temat: Re: Jaki programator do AVR
    Od: Robert Zemła <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-10 11:46, Eryk pisze:
    > Witam
    > Dopiero zaczynam z uC i muszę kupić jakiś programator na USB. Ma mieć
    > ISP, obsługiwać ATmegi i bez kłopotów działać z bascomem. Dobrze by było
    > żeby miał większe, przyszłościowe możliwości - działał z programami do
    > pisania w C++ i współpracował z jak największą liczbą procesorów.
    > Polećcie mi coś proszę, żebym nie tracił czasu i pieniędzy na badziewie.
    > Czy te najtańsze są coś warte? :
    >
    > http://allegro.pl/programator-isp-usbasp-atmel-avr-t
    asma-win7-x64-i4717660530.html

    > Czy lepiej np taki:
    >
    > http://allegro.pl/programator-usb-isp-atmel-avr-usba
    sp-windows-7-i4741658451.html

    > pozdrawiam

    Daruj sobie te programatory. Szkoda potem życia na zastanawianie się czy
    nie działa układ który programujesz, czy może programator ma problem.
    Dołóż kilka złotówek i kup oryginalny AVRisp MkII
    Atmela, lub jeszcze lepiej jak ktoś tu wcześniej podpowiedział AVR
    Dragona - tyle że tu dobrze by było "wystrugać" mu jakąś obudowę.
    Niezaprzeczalną jego zaletą jest to że możesz nim debugować. Kolejną
    opcją jest upolowanie na znanym portalu aukcyjnym starego dobrego JTAG'a
    mkII. Można czasem znaleźć za normalne pieniądze.