  • 1. Data: 2009-08-31 23:03:07
    Temat: Jaki procesor Centrino przypasuje?
    Od: Tom <t...@o...pl>

    Witam, mam starszego laptopa Asus A3HF-5A004H z procesorem Celeron M
    533, 1.6GHz 1M cache SL8V2
    Czy zadziala w nim dowolny procesor Pentium M 533 2M cache?
    np. M 740 - 1,73 SL7SA
    albo 1.6 SL86G ?

  • 2. Data: 2009-09-01 18:54:46
    Temat: Re: Jaki procesor Centrino przypasuje?
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    Tom pisze:
> [...]
    > 533, 1.6GHz 1M cache SL8V2
    > Czy zadziala w nim dowolny procesor Pentium M 533 2M cache?

    Nie jestem ekspertem, ale centrino to nie tylko procesor. To całą
    platforma mobilna i wpakowanie tam celerona może się nie udać. Wątpię
    czy można w druga stronę.

  • 3. Data: 2009-09-05 12:30:47
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Tom pisze:

    Po pierwsze, Centrino to nie procesor, ale platforma sprzę-
    towa. Procesory to właśnie Celeron M, Pentium M i tak dalej.

    > Witam, mam starszego laptopa Asus A3HF-5A004H z procesorem Celeron M
    > 533, 1.6GHz 1M cache SL8V2

    Współczuję.

    > Czy zadziala w nim dowolny procesor Pentium M 533 2M cache?
    > np. M 740 - 1,73 SL7SA
    > albo 1.6 SL86G ?

    Sprawdź, czy ten model był sprzedawany z innymi mikroproceso-
    rami i tą samą płytą główną. Jeśli tak, to płyta i BIOS bę-
    dą obsługiwać inne układy i na *takie* można względnie bez-
    piecznie wymienić tego Celerona.

    Ale - szczerze - ile lat ma ten komputer, w jakim jest sta-
    nie i jak trzyma się akumulator? Bo może się okazać, że bar-
    dziej opłacalne będzie po prostu kupienie nowego komputera,
    wyraźnie szybszego, z nowym akumulatorem.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |