  • Data: 2011-02-01 22:20:52
    Temat: Re: Jaki procek i dlaczego
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sTav wrote:

    > A jak byście skomentowali porównawczo te oferty?:

    http://allegro.pl/core-2-duo-2x-2-40ghz-2gb-ram-250g
    b-hdd-dvd-rw-i1431818893.html

    http://allegro.pl/zestaw-tyan-k8w-2x-amd2-6ghz-2gb-r
    am-250gb-hdd-i1436256946.html

    Popatrz na proste benchmarki cpu:
    http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Opteron+
    252
    http://www.cpubenchmark.net/cpu_lookup.php?cpu=Intel
    +Core2+Duo+E4600+%40+2.40GHz
    c2d - 1377
    pojedynczy Opteron - 733
    Pobór prądu w zależności od serii Opterona moża być dla AMDeka wyższy
    2-3X
    grafiki obie kiepskie ale ta przy opteronach jest zdecydowanie lepsza.
    W obu budach siedzą zasilacze Fortrona, to dobrze choć brak podanych
    mocy.
    Ja bym wziął raczej C2D, nie wiem jak ta integra się spisuje ale reszta
    przemawia za C2D jak dla mnie

    --
    Wojtek