-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Jaki prąd spoczynkowy?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <mfukdi$g75$1@dont-email.me>
Date: Mon, 6 Apr 2015 23:37:43 +0200
Message-ID: <d...@4...net>
Lines: 38
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1428356264 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2197 89.77.179.152:64415
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559454
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 6 Apr 2015 13:49:16 -0500, Pszemol napisał(a):
> Jakich wartości prądu pociąganych z akumulatora należy
> się spodziewać w ciut luksusowych autach takich ze
> wszystkim elektrycznym: fotele (z pamięcią i ogrzewaniem),
> lusterkami, drzwiami?
Powiedziałbym że jak wszędzie - kilkanaście mA, max kilkadziesiąt.
Policz to tak - masz akumulator powiedzmy 50Ah.
Jeżeli auto ciągnie 50mA, to wypompuje do zera taki akumulator w 1000h.
Czyli po miesiącu stanie samochód powinien nadal odpalić.
Zimą trochę krócej, ale nadal nie w tydzień.
Jeśli po tygodniu nie możesz uruchomić, to albo samochód zużywa kilkaset mA
(a to za dużo), albo akumulator ma niedużą pojemność.
> Oraz: jak długo po wyjęciu kluczyków ze stacyjki typowo
> auto wciąż "żyje" i np. świeci lampką do map czy też coś
> robi z nawigacją, radiem czy komputerem pokładowym
> pobierając ciut więcej prądu niż pobiera np. godzinę po wyjęciu??
Tak długo jak to wszystko nie pogaśnie.
Czyli pewnie kilkadziesiąt sekund.
No chyba że masz jakieś inne bajery działające dłużej - np. przewietrzanie
kabiny.
> Widzę że czasami się "zacina" mu pamięć ustawień foteli,
> guziki do przełączania między dwoma pamięciami nie reagują
> ani nie świecą lampką od wybranej pamięci, podejrzewam
> więc że winę za sporadyczne awarie ponosi układ foteli...
Proponowałbym standarodowo - ustal amperomierzem spoczynkowe zużycie prądu
(za pierwszym razem dla pewności mierzyłbym go z godzinę po wyłączeniu
silnika), a potem odpinaj po kolei bezpieczniki.
Wcześniej jeszcze upewnij się że na 100% gasną wszystkie światełka w
bagazniku, schowkach, podświetlenia itp. itd.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.15 01:17 Pszemol
- 07.04.15 19:29 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=