-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Jaki pr?d spoczynkowy aku w aucie?
Date: Tue, 7 Apr 2015 10:01:40 -0500
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 2
Message-ID: <mg0rep$q0$1@dont-email.me>
References: <mfuru4$f9t$1@dont-email.me> <mfusb2$fak$1@dont-email.me>
<mfut1h$k2p$1@dont-email.me> <mfuute$1h5$1@node2.news.atman.pl>
<mfv2n0$bv7$1@dont-email.me> <mg0q7i$64r$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 7 Apr 2015 15:00:41 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="265ab2c7a56fe4013163b9d226ca392b"; logging-data="832";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX188xJ/hhE4o1htyJl8WOJIO"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <mg0q7i$64r$1@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:aq2flU0oxu2JtjrEod1v8eKtyCI=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:680036
[ ukryj nagłówki ]"tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> wrote in message
news:mg0q7i$64r$1@node1.news.atman.pl...
>> Ciężko powiedzieć, bo normalnie jak pracuję, nie jestem na urlopie,
>> to nie ma takich problemów - auto jest używane prawie codziennie.
>> Co któryś wyjazd na delegację czy na krótki urlop się to dzieje.
>> Czasem w zimie - myślałem że to mrozy, ale ostatnio stało się to
>> w marcu, mrozów nie było, nie było mnie 5 dni, auto stało i już
>> był aku całkiem nieżywy - nawet deska się nie zapaliła po włożeniu
>> kluczyka - rozładowany był całkiem, nie wiem ile Volt bo od razu
>> podłączyłem kable z auta obok aby odpalić silnik i sprawdzić co to...
>>
>> Potem odpalał dobrze, kontrola układu ładowania i samej baterii
>> specjalnym przyrządem u mechanika wykazała brak problemów
>> ani z baterią ani ładowaniem ani rozrusznikiem...
>> Prądu uśpienia ten miernik nie mierzył podobno.
>
> a po takiej akcji doladowywales go prostownikiem do pelna?
Nie, nie używałem prostownika, długie trasy po 30km.
> moze raz sie zdarzylo a pozniej krotkie trasy,
> nie doladowuje go do pelna i nie potrzeba wiele zeby padl
To auto posiadam od 2009 roku, już będzie 6 lat.
Aku padł w odstępach bardzo długich - na przestrzeni
tych 6 lat stało się to może raz zaraz po zakupie a potem
jeszcze 2-3 razy. Auto miesiącami pracuje i odpala normalnie.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.15 17:07 Pszemol
- 07.04.15 17:24 pawel
- 07.04.15 17:36 Jacek Maciejewski
- 07.04.15 17:55 Michał Lankosz
- 07.04.15 19:02 Pszemol
- 07.04.15 19:03 janusz_k
- 07.04.15 19:40 Pszemol
- 07.04.15 20:02 pawel
- 07.04.15 20:03 Jacek Maciejewski
- 07.04.15 20:04 pawel
- 07.04.15 20:09 Jacek Maciejewski
- 07.04.15 20:50 pawel
- 07.04.15 21:02 ACMM-033
- 07.04.15 21:11 pawel
- 07.04.15 21:49 ACMM-033
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=