  • Data: 2010-04-27 08:46:02
    Temat: Re: Jaki płyn do mycia aluminium?
    Od: moonraker <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-24 20:17, trud pisze:

    > Tego chciałbym uniknąć. Nie chcę polerowanego aluminium. Wystarczy że nie
    > będzie szare.

    Jak ma się nie świecić to daj do szkiełkowania. Puszki aluminiowe
    podczas produkcji kąpie się w roztworze kwasu fluorofosforowego i w ten
    sposób pozbywa się wszystkich tlenków, ale nie wiem jak na tan kwas
    zareaguje stop który masz zamiar wyczyścić.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/