    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jaki operator do transmisji GPRS ?
    Date: 16 Jun 2013 12:50:52 GMT

    Anerys napisał:

    > http://aero2.pl/pdfs/Aero2_Regulamin_BDI_01_09_2011.
    pdf
    > Tu nie znalazłem. Natomiast znalazłem, że korzyść z tego może być tylko
    > własna (no, myslę, że jak ktoś z rodziny skorzysta, to nie zabiją) i
    > niekomercyjnie.

    To jest poniekąd właśnie "Bezpłatny Dostęp do Internetu", więc tu nie
    ograniczaja metod ani celów dostępu. Ale sprzedawcy usług w rodzaju
    "telefon z internetem" mają nieograniczone zapędy w dyktowaniu klientom
    jak mają z łącza korzystać. Potrafia na przykład napisać, że ten internet
    ma cały czas siedzieć w telefonie, a jak pozwolę mu wyjść (na przykład
    przez Wi-Fi) do laptopa, to już niedobrze.

    > Tu korzystanie jest bezpłatne, nie licząc jednorazowych kosztów
    > pozyskania karty i modemu.

    One są wręcz zerowe. Ja pozyskałem będąc akurat przy okazji na ulicy
    Dzielnej w Warszawie. Dwie dychy, co je wpłaciłem do kasy, mają mi
    zwrócić kiedy to wszystko przestanie działać.

    > No tak, tu jest jakby wieczny abo za 0 PLN...

    Nie tyle wieczny, co konkretnie do 2016 roku.

    > Nie ma limitowania danych w Aero2. Ale jak porcje będą małe, to chyba
    > nie przeciąży łacza? :)

    Jest co godzinę zrywanie sesji i odbudowywanie jej od nowa. To niekiedy
    może być jakims utrunieniem przy ciągłym logowaniu danych, trzeba dobrze
    przemyśleć buforowanie.

    --
    Jarek