  • Data: 2010-09-18 07:00:27
    Temat: Re: Jaki operator GSM w niemczech
    Od: RM <rm@[spam]31.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2010 01:24, rageofhonor pisze:

    > Użytkownik "rty" <g...@t...pt> napisał w wiadomości
    > On Fri, 17 Sep 2010 21:31:46 +0200
    > ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    >
    > i będize

    > Z tego co słyszałem trzeba się tam zarejestrować by odblokować kartę i
    > podać im dane do konta bankowego. Podobno też można doładowywać kartę
    > przez specjalne bony u partnerów FONIC

    To skoro osoba, która ma z tego korzystać nie mówi po niemiecki to
    wszelkie rejestracje, a tym bardziej brak konta bankowego w Niemczech to
    tylko dodatkowe utrudnienia.

    W zasadzie skoro wyjazd jest krótki to dlaczego nie zabrać roamu?
    lub jeśli już koniecznie niemiecki telefon to może jakiś tradycyjny
    operator (T-Mobile, E-Plus, 02 albo Vodafone)