  • Data: 2010-10-20 12:17:42
    Temat: Re: Jaki notebok do programowania?
    Od: Przemysław Osmański <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-19 17:55, Stachu 'Dozzie' K. pisze:

    > Jeśli więc obserwowane są[*] pady więcej niż 5% dysków w pierwszym
    > roku, to znaczy że oszacowanie parametru MTBF jest do dupy.

    Przywołane już w dyskusji OCZ Vertex (pojemności od 30GB - 120GB) na 20
    sztuk 15 w ciągu roku było w serwisie z tego 13 szt wymienionych na nowe
    (średnio awaria występowała po pół roku).
    Kingstony 30GB - 8 sztuki, do tej pory uszkodzone 2 w pół roku (te
    jeszcze nie pracowały pełnego roku).
    OCZ TorqxM28 - 128GB - 10 sztuk pracują ponad rok - uszkodzonych 0 (ale
    jak pisałem, te mają odpowiednią cenę).
    Były jeszcze próby z SunDisk'iem 30GB ale 4 sztuki padły po niecałych
    dwóch miesiącach i na tym się skończyła znajomość z produktami tej firmy.

    W każdym razie nowe produkty są już robione inaczej. SSDki TorqxM28 są
    tylko na system, a dane są składowane na starych sprawdzonych SASach.

    --
    pozdrawiam,
    Przemek O.