  • Data: 2009-01-04 10:59:41
    Temat: Re: Jaki najszybszy flash USB ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym jeszcze dorzucił kilka innych detali, które ograniczają
    > przepustowość pena. Ja bym odpowiedział na pytanie - nie istnieje
    > najszybszy flash USB. Dlaczego? Bo zależy to od tego jak go przetestujemy
    > na jakim sprzęcie. Gdzieś był test płyt głownych i sprawdzali pendrivem
    > prędkości... różnice były zauważalne.

    No ale sam sobie odpowiedziales - istnieja roznej szybkosci pendrive (czyli
    te najszybsze tez) ale w zaleznosci od sprzetu na jakim beda uzywane moga
    byc inne wyniki. Czyli ja wlasnie szukam tych najszybszych. A jak akurat
    trafie na sprzet ktory tego nei pociagnie to trudno - ale na gorszym penie
    bede mial jeszcze wolniej

    Fantom