  • Data: 2009-01-03 22:23:39
    Temat: Re: Jaki najszybszy flash USB ?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Prezes pisze:

    > A jaki masz procesor? Bo większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, że te
    > wysokie parametry to przynajmniej czterordzeniowe procesory obsłużą.
    > Nie testowałem, ale jak się mylę to mnie poprawcie. A wiem to, bo
    > kiedyś kupowałem pendrive'a pod system, więc musiał być maksymalnie
    > szybki i mi fachowiec z tego sklepu w poniższym linku wytłumaczył.

    Nie wiem czy to ja mam az tak mala wiedze czy to sprzedawca bredzil jak
    diabli ale co ma zapis/odczyt na pendrive'a do procesora? Chyba glownym
    czynnikiem wplywajacym na szybkosc pendrive'a jest typ zastosowanych
    pamieci i szybkosc dysku z ktorego kopiujemy cos na pd lub na niego
    zapisujemy z pd a w te demagogie wyzej to nie moge uwierzyc. Wystarczy
    zrobic prosty eksperyment, odpalic top/manager procesow i zobaczyc jak
    sie ksztaltuje wykorzystanie procesora przy zapisie/odczycie na/z pd. A
    to co napisales wyzej to KOMPLETNA BZDURA.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek