  • 21. Data: 2009-07-20 19:13:12
    Temat: Re: Jaki motor?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Leszek Karlik pisze:

    > tylko czy można do takiego dostać reflektor
    > prawostronny, skoro to dla Brytyjskiej armii jest?

    Pewnie pasuje od wiekszosci starych endurakow albo ktoras z lamp
    akcesoryjnych.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 22. Data: 2009-07-20 19:57:48
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Leszek Karlik napisał(a):
    > On Mon, 20 Jul 2009 19:55:39 +0200, Kefir <k...@o...pl> wrote:
    > [...]
    > Wygląda kosmicznie, przełącznik do wyciemniania świateł, centralka i kopka
    > oprócz elektrycznego rozrusznika, i te twarde kufry z przodu, no po prostu
    > wypas. :-)

    No ladny, ladny... Kiedys juz ktos tu dawal linka do tego motura.

    > Tylko koniecznie żeby miał jeszcze pojemnik na FN-FALa :-)))

    No przeciez ma futeral na futeral na flet. Nie widzisz? :)

  • 23. Data: 2009-07-20 21:05:43
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 20 Jul 2009 21:57:48 +0200, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.polszcze.pl> wrote:

    [...]
    > No ladny, ladny... Kiedys juz ktos tu dawal linka do tego motura.

    A. To ja pierwszy raz na oczy widzę, wcześniej z armijnych tylko KLR 250
    i 650 na diesla kojarzyłem. :-)

    > No przeciez ma futeral na futeral na flet. Nie widzisz? :)

    No ten ma, ale niektóre mają zdemontowany.

    W sumie to wadę ma z mojego punktu widzenia tylko jedną, ale bardzo
    istotną - 175 kg wagi. Jak wyguglałem ile to waży to się od razu
    odkochałem. Wzdech. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 24. Data: 2009-07-20 22:10:33
    Od: n...@s...com

    On Mon, 20 Jul 2009 18:53:05 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Albo Harleya 350 MT :)

    Jak to charlej, fchuj drogi.
    Dobrze przynajmniej ze ma silnik rotaxa :)

    pozdr
    newrom i garazowe kontakty ze sporciakiem ;)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 25. Data: 2009-07-20 22:32:09
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 21 Jul 2009 00:10:33 +0200, <n...@s...com> wrote:

    [...]
    > Jak to charlej, fchuj drogi.

    I fchuj ciężki. :->

    > Dobrze przynajmniej ze ma silnik rotaxa :)

    Przede wszystkim ma logo.

    Ale nie ma chromu ani frędzli, więc to taki niepełnosprawny charlej ;-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 26. Data: 2009-07-21 13:44:48
    Od: CyberScyzor <c...@g...com>

    On 17 Lip, 21:11, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:
    > Witam wszystkich itd..

    Pokrotce i standardowo bo widze ze jakos nikt po klasyce nie pojechal.
    Ja bym zaczal od golasow japoncow 600tek Suzuki Bandit (jak bardziej
    sportowo to werzsje S 400tka jest mala ale 600tka juz nie) Yamaha
    Fazer, 4 gary w rzedzie, rozsadnie uzywane nie zabija nie wyglada sie
    jak przyslowiowy slon na pchle. Co do kosztow serwisu w tej kategorii
    cenowej BARDZO duzo zalezy od historii pojazdu wiec tutaj bym sie
    przylozyl, poprosil kogos doswiadczonego o oblookanie sprzeta przed
    kupnem.. mozna tez pomyslec o pincsetkach GS 500, CB 500 albo moze
    kawasaki ER 6. To wszystko spokojnie znajdziesz we wspomnianej przez
    ciebie cenie podkresle tylko raz jeszcze bardzo duzo zalezy od
    konkretnego modelu szczegolnie w takim wieku motocykla. Chyba ze jak
    bardzo cie ciagnie w strone armatury to Virago 500? Ale tu sie nie
    wypowiem fanem tego typu jazdy nie jestem. tez lubie wolno i spokojnie
    ale w wygodniejszej pozycji niz na chopperach/cruiserach itp.. choc to
    jak wszedzie i zawsze kwestia gustu.

    pozdr.
    CyberScyzor

  • 27. Data: 2009-07-21 18:56:05
    Od: falco <m...@w...pl>

    CeSaR pisze:

    > No siema. Mam nadzieję że wszystko OK. Zaglądałem parę razy na .garbusy
    > ale jakieś nowe twarze..... :-)

    Raz lepiej, raz gorzej, ale VWeje wciąż jeżdżą, starzy trochę się
    wykruszają, nowi niemrawo, ale pojawiają... ;)

    > Wiesz co, ja jak już na coś się zdecyduję to raczej poszukam właśnie w
    > DE albo B od pierwszego właściciela.

    Jak masz możliwość ciągnąć z germanii, to chyba dobre wyjście, byle miał
    to kto wcześniej pomacać i osłuchać...

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 28. Data: 2009-07-22 06:31:53
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Jak masz możliwość ciągnąć z germanii, to chyba dobre wyjście, byle miał
    > to kto wcześniej pomacać i osłuchać...

    Wiesz jak to jest z tym macaniem i słuchaniem :-) im więcej macantów tym
    więcej opinii.
    A prawda i tak wyjdzie na jaw. Za jakiś czas.

  • 29. Data: 2009-07-22 06:50:52
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "CeSaR" <a...@m...com> wrote in message news:h46bo3$o7h$1@news.onet.pl...

    > Wiesz jak to jest z tym macaniem i słuchaniem :-) im więcej macantów tym
    > więcej opinii.
    > A prawda i tak wyjdzie na jaw. Za jakiś czas.

    U Niemca latwiej wyszukac cos nie zakatowanego byle jaka obsluga. Na prozno
    jednak oczekiwac ze kupisz taniej niz u nas - wrecz przeciwnie. Do tego
    dolicz koszt wyjazdu/transportu. Momo wszystko, IMO, warto zakladajac ze
    sprzet bedzie na kilka lat.
    Uprzejma i niesmiala prosba o cytowanie zgodne z zasadami Netykiety.

    weFAQ&v=qvj

  • 30. Data: 2009-07-22 12:27:14
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > tego dolicz koszt wyjazdu/transportu. Momo wszystko, IMO, warto
    > zakladajac ze sprzet bedzie na kilka lat.

    Nie oczekuję że będzie taniej. Oczekuję, że będzie mniej kombinacji niż u
    nas. Więc nawet jeśli będzie trzeba więcej kasy to trudno.

    > Uprzejma i niesmiala prosba o cytowanie zgodne z zasadami Netykiety.

    Znaczy o co chodzi? Bo wydawało mi się że wszystko jest ustawione jak
    trzeba?

    pzdr