  • 111. Data: 2010-03-12 14:36:09
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kuczu"
    >Elektroniczny wtrysk paliwa. Dziekuje

    Znaczy, zamiast wtryskiwaczy są tranzystory, czy jak?

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 112. Data: 2010-03-12 14:36:25
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 12 Mar 2010 15:28:34 +0100, Kuczu <q...@g...com>
    wrote:

    > Elektroniczny wtrysk paliwa. Dziekuje

    Eeee... D-Jetronic to ile ma lat? 50?

    A w motocyklach? CX500 Turbo -- 1982 rok.

    r.
    _____________

  • 113. Data: 2010-03-12 14:43:38
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message

    > A common rail ?
    >
    > CR to IMO przelom w silnikach diesla.
    >
    > Ale glowy ze ma mniej niz 30 lat to tez nie dam.

    Mozna za to dac glowe za wtrysk bezposredni w osobowkach: pocz lat 90-tych.
    Zarowno ZI jak i ZS.
    Warto takze wspomniec o zmiennych fazach rozrzadu, technice rozwinietej
    ostatnimi czasy do tego stopnia ze w silniku ZI przepustnice przestaly byc
    potrzebne.
    Rzeczywiscie, wiele rozwiazan uznawanych obecnie za nowoczesne, jak chocby
    technika wielozaworowa, ma swoje korzenie w czasach sprzed przed II wojny,
    jednak dlugo byly zbyt drogie do zastosowania w masowej, cywilnej produkcji.
    Wystepowala jedynie tam gdzie z kosztami liczyc sie nie trzeba bylo: sport i
    wojskowosc.
    Ale kolega Tomy pewnie wszystko wie i tylko sie droczy, roniac jedynie
    kropelki z krynicy madrosci.

    weFAQ&v=qvj

  • 114. Data: 2010-03-12 14:46:32
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kefir napisał(a):
    > Ale kolega Tomy pewnie wszystko wie i tylko sie droczy, roniac jedynie
    > kropelki z krynicy madrosci.

    Kolega Tomy ma racje, tylko precle nie chca sie przyznac do tego :)
    Kurwa chlopaki, przeciez on bardzo ladnie o wszystkim napisal, a wy sie
    przypierdalacie, bo nie byl na piomaj party i nie lizal waszych dup.
    Wyluzujcie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 115. Data: 2010-03-12 14:49:17
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał

> [...]
    > Kurwa chlopaki, przeciez on bardzo ladnie o wszystkim napisal, a wy sie
    > przypierdalacie, bo nie byl na piomaj party i nie lizal waszych dup.

    Ktos sie podszywa pod Amila !!!

    --
    Zapek

  • 116. Data: 2010-03-12 15:21:00
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote in message

> [...]
    > Kurwa chlopaki, przeciez on bardzo ladnie o wszystkim napisal, a wy sie
    > przypierdalacie, bo nie byl na piomaj party i nie lizal waszych dup.

    Zaraz ktos gotow sobie przypomniec ze Ty tez.

    Kolega Tomy ubaw zasial nie z pomoca zaworkow w Jamasze lecz:
    - totalna przyslowiowa kula w plot co do wiedzy Kucza;
    - twierdzeniem ze od 30 lat nie nastepuje postep w konstrukcjach silnikow
    spalinowych.

    Zaczekaj zatem na nieco lepsza sposobnosc Twego ulubionego przejechania sie
    po TWA lizacym sobie duspka, z pewnoscia sie zdarzy. W miedzyczasie poczytaj
    troche o technice. Chocby w Internecie.

    weFAQ&v=qvj

  • 117. Data: 2010-03-12 15:24:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-12 15:36, Robert Rędziak pisze:

    > Eeee... D-Jetronic to ile ma lat? 50?

    W motocyklach ?

    > A w motocyklach? CX500 Turbo -- 1982 rok.

    A to bylo 28 lat temu czyli mniej niz 33.

    Pierwszy seryjny wtrysk mialo Kawasaki w modelu Z1. Bylo to rok 1980.
    Czyli ciagle mniej niz 33 lata temu.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 118. Data: 2010-03-12 15:27:32
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-12 16:21, Kefir pisze:

    > Kolega Tomy ubaw zasial nie z pomoca zaworkow w Jamasze lecz:
    > - totalna przyslowiowa kula w plot co do wiedzy Kucza;

    a nie zauwazyles ze to juz nie pierwszy raz? Najwyrazniej my mamy klapki
    na oczach a jak jakis nowy wpadnie to od razu sie na jego braku wiedzy
    poznaje ;)
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 119. Data: 2010-03-12 16:47:30
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Mar 12, 4:27 pm, Arni <n...@s...org> wrote:

    > a nie zauwazyles ze to juz nie pierwszy raz? Najwyrazniej my mamy klapki
    > na oczach

    Nie klapki lecz, jak Klasyk byl juz laskaw skonstatowac, efekt
    "polizaniowy".

    weFAQ&v=qvj

  • 120. Data: 2010-03-12 18:56:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-12 16:27, Arni pisze:

    > a nie zauwazyles ze to juz nie pierwszy raz? Najwyrazniej my mamy klapki
    > na oczach a jak jakis nowy wpadnie to od razu sie na jego braku wiedzy
    > poznaje ;)

    Mosz recht.